mboost-dp1
"Maxtor I" ekstern hdd ødelagt
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
1. Min ekstern harddisk giver hele tiden I/O fejl. Kan det passe at det er harddisken der er ødelagt? Jeg har prøvet at formatere den flere gange. Men hver gang jeg sætter store filer efter jeg har formatteret den siger den at der er I/O fejl.
2. Kan det lagde sig gøre at sætte en anden harddisk end Maxtor harddisk i hdd-skuffen? Evt den her? link
2. Kan det lagde sig gøre at sætte en anden harddisk end Maxtor harddisk i hdd-skuffen? Evt den her? link
Nej det vil der nok ikke, alle IDE controllere de sidste 4-5 år kan tage diske større end 137 GB (128 "reelle GB")
Men prøv da lige at lave en low level format på din disk og så et surface scan og se om der stadig er problemer. Det kan også være data der er blevet korrupte fordi du fx har hevet den ud uden at stoppe den først i windows.
Men prøv da lige at lave en low level format på din disk og så et surface scan og se om der stadig er problemer. Det kan også være data der er blevet korrupte fordi du fx har hevet den ud uden at stoppe den først i windows.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.