mboost-dp1
Media center problemer
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hej har en mediacenter med windows vista ultimate 32 bit og når jeg har haft den i slumre/dvale så kommer den frem med jeg ska logge ind ville gerne have at den er auto loggedeind.
Også ville den ikke vise mine mapper med film mere ind i video galleri men så vis jeg går ind i film efter dato så kommer de efter dato men kan jeg ikke bruge til noget
Og er der en fil man kan kopire med ens savegame hvor ens tv opsætning er i lidt træls man ska læg dem i rækkefølse og ind i programguiden når man har fomateret?.
På forhånd tak
Også ville den ikke vise mine mapper med film mere ind i video galleri men så vis jeg går ind i film efter dato så kommer de efter dato men kan jeg ikke bruge til noget
Og er der en fil man kan kopire med ens savegame hvor ens tv opsætning er i lidt træls man ska læg dem i rækkefølse og ind i programguiden når man har fomateret?.
På forhånd tak
Tror dit første problem er at du har en kode på din bruger. Hvis du kun har én bruger (uden kode) logger den automatisk ind (:
//tror jeg nok\\
Resten af din tekst kunne jeg bare ikke fatte ;D
//tror jeg nok\\
Resten af din tekst kunne jeg bare ikke fatte ;D
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.