mboost-dp1
Mister internet forbindelse
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Har haft problemer med mit internet falder ud,
Computeren startede med at miste forbindelsen om natten, også genstartede jeg også var de der igen.
Nu er den så startet med at miste forbindelsen om dagen, hvor efter jeg går i i enhedhåndteringen, fjerner netkortet, søger efter nyt hardware og vupti så der net igen..
Hvad kan jeg gøre for at få den til at blive stabil igen,
Eller er jeg nød til at købe et seperat netkort?
Skal lige nævnes at mit bundkort er et MSI p55m gd 45
Computeren startede med at miste forbindelsen om natten, også genstartede jeg også var de der igen.
Nu er den så startet med at miste forbindelsen om dagen, hvor efter jeg går i i enhedhåndteringen, fjerner netkortet, søger efter nyt hardware og vupti så der net igen..
Hvad kan jeg gøre for at få den til at blive stabil igen,
Eller er jeg nød til at købe et seperat netkort?
Skal lige nævnes at mit bundkort er et MSI p55m gd 45
Havde et lignende issue med min pc da jeg smed W8RC på den. Netkortet påstod pludselig at der ikke var kabel tilsluttet. hvorefter enheden skulle afinstalleres for at fungere igen.
Problemet blev mindre hyppigt af en driver opdatering. For senere at forsvinde helt da maskinen fik den færdige udgave af W8 på.
Første step er af opdatere driverne.
Problemet blev mindre hyppigt af en driver opdatering. For senere at forsvinde helt da maskinen fik den færdige udgave af W8 på.
Første step er af opdatere driverne.
Er der ikke mange andre komponenter i sådan en comupter, der bruger mere strøm end et netkort? Netkortet er en af de sidste ting jeg ville overveje at slukke for.Sp00k (6) skrev:net indgangen stod til at slukke for at spare strøm, når den ikke blev brugt
Kan man egentlig spare strøm ved at sætte hastigheden på netkortet ned? Jeg har lagt mærke til at nogle computere, der har 1Gbit/s når de er tændt, holder netkortet aktivt når de slukkes, men sætter hastigheden ned.
kasperd (7) skrev:Er der ikke mange andre komponenter i sådan en comupter, der bruger mere strøm end et netkort? Netkortet er en af de sidste ting jeg ville overveje at slukke for.Sp00k (6) skrev:net indgangen stod til at slukke for at spare strøm, når den ikke blev brugt
Kan man egentlig spare strøm ved at sætte hastigheden på netkortet ned? Jeg har lagt mærke til at nogle computere, der har 1Gbit/s når de er tændt, holder netkortet aktivt når de slukkes, men sætter hastigheden ned.
Selv på WinXP er netkortet sat til at slukke for at spare strøm. Af en eller anden grund kan det ikke 'starte' igen, så løsningen er ganske rigtigt at sætte det til at være tændt altid.
Det er det ikke. [/quote]gramps (11) skrev:Hvis det er et trådløst netkort
Ikke i dette tilfælde, nej. Men tænk lidt mere løst end "Må løse problem" - hvis man har et trådløst netkort, som der ikke er brug for, så kan man slukke for det for at spare strøm. Det er især anvendeligt på en bærbar computer, som skal holde strøm så lang tid som muligt.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.