mboost-dp1
Mystisk exchange-synkroniserings problem
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hej,
Min fars kone har netop fået en Samsung Galaxy Tab 10.1 i fødselsdagsgave.
Vi har via samsungs indbyggede kalender (S-planner) oprettet hendes Exchange Active Sync konto.
Når hun opretter aftaler i denne, synkroniseres disse fint med alle andre enheder (PC og iPhone) som er koblet på samme konto.
Når hun derimod opretter en aftale i hendes kalender på sin iPhone, synkroniseres dette kun til hendes PC. Aftalen dukker aldrig op på hendes tablet.
Jeg skulle mene, at når man bruger Exchange Active Sync, burde aftalerne findes alle de steder hvor kontoen er oprettet.
Er der nogle af Jer, der har en idé om, hvorfor det kun virker den ene vej, men ikke den anden?
På forhånd tak,
Martin
Min fars kone har netop fået en Samsung Galaxy Tab 10.1 i fødselsdagsgave.
Vi har via samsungs indbyggede kalender (S-planner) oprettet hendes Exchange Active Sync konto.
Når hun opretter aftaler i denne, synkroniseres disse fint med alle andre enheder (PC og iPhone) som er koblet på samme konto.
Når hun derimod opretter en aftale i hendes kalender på sin iPhone, synkroniseres dette kun til hendes PC. Aftalen dukker aldrig op på hendes tablet.
Jeg skulle mene, at når man bruger Exchange Active Sync, burde aftalerne findes alle de steder hvor kontoen er oprettet.
Er der nogle af Jer, der har en idé om, hvorfor det kun virker den ene vej, men ikke den anden?
På forhånd tak,
Martin
Det skal måske lige siges, at hendes iPhone er en af de gamle 3GS'ere - Jeg har aldrig været fan af dem (Apple), så jeg kender desværre ikke så meget til den.
arntc (3) skrev:Opretter hun en aftale på den rigtige konto på hendes iPhone?
Ja, vi har dobbelt-tjekket, at aftalen oprettes i den rigtige konto.
Hun kan også fint se aftalen i sin kalender, når hun åbner Outlook på sin PC - men den bliver desværre ikke synkroniseret hele vejen til hendes tablet - eller rettere, tablet'en opdager i hvert fald ikke, at der er kommet en ny aftale i Exchange.
Oprettes aftalen på tablet'en først, er der intet problem - der går omkring 5-10 sekunder, også optræder den også fint på hendes PC og i hendes iPhone.
Det er meget mystisk :(
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.