mboost-dp1

NAS server der kan transcode

Gå til bund
Gravatar #1 - rumagenten
6. maj 2011 12:31
Ja, kort sagt findes det på markedet. Den skal sende til en ps3, og den understøtter jo ikke alle formater sådan en ps3.

Men findes der en NAS der kan gøre det samme om min computer kan med eks: PS3 Media Server, altså transcode det i realtime?
Gravatar #2 - Norrah
6. maj 2011 12:49
Puha, det tror jeg ikke du skal satse på, det kræver altså lidt mere power en de fleste NAS enheder besider.
Gravatar #3 - rumagenten
7. maj 2011 17:07
qnap har da lavet nogle med dualcore processor osv. burde de ikke kunne.

Min gamle core 2 duo kunne da klare op til 720p ihvertfald. men med det rette chipsæt kunne de sikkert godt.

ellers er løsningen vel bare en computer til at styre det istedet for, eller hvad?
Gravatar #4 - siliankaas
7. maj 2011 17:25
Nu er det ikke for at blande mig, og så alligevel lidt ;-)
For ca 700Kr kan du jo også købe en WD Live, den æder de fleste formater.

Den er helt sikkert billigere end en NAS/Pc'er det kan hvad du søger (med mindre du har PC'er i forvejen) - og så har den jo den fordel at den er lille, og ikke bruger det halve i strøm...

Gravatar #5 - rumagenten
8. maj 2011 07:51
true, der er også bare playstation 3 på de værelser der skal streames til, men ja, det er nok billigere med de wdtv live.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login