mboost-dp1
Netgear router...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Jeg har lige fået ADSL fra Cybercity. Det hele virker fint, lige bortset fra når jeg gerne vil dele forbindelsen på flere computere. CC har leveret en Zyxel, P-660R-D1, router og den spiller fint. Jeg har så købt en Netgear router, RP614v4, bare for at finde ud af at den ikke fatter PPPoA :/
Mit spørgsmål er så: Kan man på nogen måde komme uden om det 'lille problem' eller er det bare ærgeligt? skal jeg virkelig ud købe noget andet til at dele forbindelsen med og hvis det er tilfældet, hvad skal jeg så gå efter?
Pfh.
Mit spørgsmål er så: Kan man på nogen måde komme uden om det 'lille problem' eller er det bare ærgeligt? skal jeg virkelig ud købe noget andet til at dele forbindelsen med og hvis det er tilfældet, hvad skal jeg så gå efter?
Pfh.
Det ser desværre ikke ud som om du kan gøre noget for at få den til at virke på PPPoA.
Dog kan du kontakte CC og høre om du ikke kan forbinde via DHCO i stedet for PPPoA.
Jeg havde store problemer med PPPoE, hvor jeg brokkede mig til TDC og til sidst fik jeg dem til at lave min opkobling om til DHCP, og derefter har jeg ikke haft problemer... og der er endda mindre overhead.
Dog kan du kontakte CC og høre om du ikke kan forbinde via DHCO i stedet for PPPoA.
Jeg havde store problemer med PPPoE, hvor jeg brokkede mig til TDC og til sidst fik jeg dem til at lave min opkobling om til DHCP, og derefter har jeg ikke haft problemer... og der er endda mindre overhead.
Mange tak for forslagende.
Bridging virker desværre ikke, har prøvet.
Ved ikke lige hvor meget jeg orker at diskutere med CC.. De virker rimelig sløve i optrækket. Tror bare den router ryger retur/til salg og så smutter jeg ud og køber en switch.. det må vist kunne gøre det.
Ellers mange tak for hjælpen.
Bridging virker desværre ikke, har prøvet.
Ved ikke lige hvor meget jeg orker at diskutere med CC.. De virker rimelig sløve i optrækket. Tror bare den router ryger retur/til salg og så smutter jeg ud og køber en switch.. det må vist kunne gøre det.
Ellers mange tak for hjælpen.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.