mboost-dp1
Netgear wireless router
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Jeg søger hjælp til at sætte en kryptering på en wireless netgear router, har læst de diverse manualer på nettet, men syntes ikke at få det til at passe.
Er det ikke muligt at jeg vælger en kode til mit trådløse netværk som jeg kan bruge på 2 forskellige computere, med netgear?
Jeg har tidligere ikke haft problemer med andre trådløse routers..
kan jeg ikke lave noget i stil af en WPA-PSK kryptering hvor jeg selv vælger min preshare key?
Jeg har brug for en gut der kender forholdsvis godt til netgear der kan "tale" mig igennem hvordan jeg skal gøre..
på forhånd tak for hjælpen..
Er det ikke muligt at jeg vælger en kode til mit trådløse netværk som jeg kan bruge på 2 forskellige computere, med netgear?
Jeg har tidligere ikke haft problemer med andre trådløse routers..
kan jeg ikke lave noget i stil af en WPA-PSK kryptering hvor jeg selv vælger min preshare key?
Jeg har brug for en gut der kender forholdsvis godt til netgear der kan "tale" mig igennem hvordan jeg skal gøre..
på forhånd tak for hjælpen..
Har ikke selv en Netgear router, men har sat en af mine venners op, og der var det da bare at hoppe ind på 192.168.1.1 (eller hvad din nu er sat til), logge ind og så vælge wireless security ude i menuen, hvor du derefter kunne vælge kryptering osv..
Men kan da godt ske du har fået fat i en eller anden vild model som ikke understøtter det, men tvivler dog lidt :)
Men kan da godt ske du har fået fat i en eller anden vild model som ikke understøtter det, men tvivler dog lidt :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.