mboost-dp1

Netværksfejl ved opstart.

Gå til bund
Gravatar #1 - MHO
27. aug. 2008 05:31
Jeg har en PC der lige er blevet opgraderet og kører på et fælles nedværk med kabelforbindelse og 5 brugere. Når jeg tænder min PC går der ca. 13 minutter inden jeg får netværksforbindelse, og i den tid knaser højttalerne. Ved support vises fejlen 12007. Efter de 13 minutter virker alt perfekt. De andre brugere har ikke disse problemer.

Med venlig hilsen

MHO
Gravatar #2 - holmen
27. aug. 2008 07:04
Er det hardware eller software der er blevet opgraderet?
Gravatar #3 - MHO
27. aug. 2008 11:06
holmen (2) skrev:
Er det hardware eller software der er blevet opgraderet?

Det er både hardware og software der er blevet opgraderet, men jeg glemte at fortælle, at fejlen var der før omtalte opdatering. Den første uge efter opdateringen kom jeg på nettet i løbet af 40 sekunder, men så gik det desværre tilbage til de 13 minutter. Jeg har ikke i den uge hentet programmer, systemer e.l., og de 4 andre brugere, der er på routeren har ikke disse problemer.
MHO
Gravatar #4 - MHO
27. aug. 2008 11:08
Det er både hardware og software der er blevet opgraderet, men jeg glemte at fortælle, at fejlen var der før omtalte opdatering. Den første uge efter opdateringen kom jeg på nettet i løbet af 40 sekunder, men så gik det desværre tilbage til de 13 minutter. Jeg har ikke i den uge hentet programmer, systemer e.l., og de 4 andre brugere, der er på routeren har ikke disse problemer.
MHO
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login