mboost-dp1

NTLDR Mangler

Gå til bund
Gravatar #1 - simonhh
8. nov. 2008 16:26
Hej allesammen

Jeg står med et mindre problem.. Når jeg tænder min computer op, kommer der 2 ting op.

1: Skærmen kommer op med en boks hvor der står "Input D-Sub"...?

2: NTLDR Mangler... Til denne har jeg dog fundet en måde at få fikset det på, hvor jeg erstatter en fil fra windows xp cd'en... Dog vil computeren ikke engang boote..

Håber at der er en som kan hjælpe mig.
Gravatar #2 - MiniatureZeus
8. nov. 2008 17:13
Jeg har haft samme problem og fik det løst, søg efter det på newz.dk...
Gravatar #3 - rasmusv
8. nov. 2008 17:15
1: Lyder somom din skærmport er smadret og computeren ikke får input.

2: Kan skyldes et utal af ting. Det kan fx. skyldes der sidder en ikke-bootable diskette eller cd i computeren som windows forsøger at boote på. At du har tilført en ekstra harddisk med windows styresystem. At IDE-kablet til harddisken sidder løst. Defekt ntldr.com fil / ntdetech.com også svjh. At du har pillet i boot.ini og smadret den. At boot sektoren på disken er korruptet eller bare at windows har begået seppuku.
Sort skærm ved din løsning forklarer 1.
Gravatar #4 - Du3-
10. nov. 2008 07:55
mht. 2, så start din PC med xp cd'en i, det burde meget gerne "reparere" diverse småproblemer som fx. NTLDR(NewTechLoader svjh). Så hvis du kan starte med den i, burde det være winwin :-)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login