mboost-dp1
Nvidia driver - 8800 GTS
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Det Omhandler den nye nvidia driver - 177.83 som er blevet udgivet i dag.
Jeg skulle da lige prøve den her nye driver til mit 8800 GTS. Så jeg henter den nye driver, afinstallere den gamle og genstarter.
Starter installationen af den nye driver, men den kører bare igennem og siger at den ikke kan installeres og jeg skal vente til senere?
Godt så. Så kan det også være lige meget med den. Jeg går ind på nvidias hp for at hente den nyeste driver der ligger til 8800 kortene, 175.19 hedder den. Installere den og den kommer så også og siger at den ikke kan installeres.
Har også prøvet en omega driver, den virker heller ikke. Den installere fint og genstarter, men når jeg så starter op igen så kommer windows igen frem og siger at der er nyt hardware og jeg skal finde en driver...
Jeg skulle da lige prøve den her nye driver til mit 8800 GTS. Så jeg henter den nye driver, afinstallere den gamle og genstarter.
Starter installationen af den nye driver, men den kører bare igennem og siger at den ikke kan installeres og jeg skal vente til senere?
Godt så. Så kan det også være lige meget med den. Jeg går ind på nvidias hp for at hente den nyeste driver der ligger til 8800 kortene, 175.19 hedder den. Installere den og den kommer så også og siger at den ikke kan installeres.
Har også prøvet en omega driver, den virker heller ikke. Den installere fint og genstarter, men når jeg så starter op igen så kommer windows igen frem og siger at der er nyt hardware og jeg skal finde en driver...
Jeg ved ikke om der er andet der skal fjernes, f.eks. noget i regedit eller noget i den stil.
Men alt hjælp er velkommen :)
Men alt hjælp er velkommen :)
Det lyder som en meget kendt fejl i windows installer.
du kører garanteret XP SP3?
genstart computeren, gå ind i windows/system32 og omdøb mappen "catroot2" til "catroot2bak" (husk det skal være catroot2 og ikke catroot)
Prøv derefter at installere driveren igen.
genstart computeren, gå ind i windows/system32 og omdøb mappen "catroot2" til "catroot2bak" (husk det skal være catroot2 og ikke catroot)
3 skrev:Det lyder som en meget kendt fejl i windows installer.
Har nu prøvet, genstartede og fandt mappen. Men jeg kan ikke omdåbe den. Den kommer op med en error og siger adgang nægtet.
Skal jeg prøve at gøre det i fejlsikret tilstand, ved jo ikke om der er et program der køre noget fra mappen og derfor ikke giver mig adgang til at ændre navnet?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.