mboost-dp1
Opstartsproblemer
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Jeg har for ikke så lang tid siden købt en Aspire one med linux på.. jeg fik installeret xp på den næsten med det samme og det har kørt fint.
Imorges gjorde jeg mig så klar til at tage en tur igennem nLite, og geninstallere.. Fik det hele gjort klar, puttede USB-pennen i og bootede op fra den. Troede jeg, for der skete ingenting. Computeren var tændt, men skærmen var sort.
Jeg slukkede computeren for at prøve igen, men nu kan jeg intet som helst! Afbryderknappen lyser, blæseren kører, men skærmen er helt sort..
Håber der er nogen der har et forslag til hvad jeg kan gøre :)
Imorges gjorde jeg mig så klar til at tage en tur igennem nLite, og geninstallere.. Fik det hele gjort klar, puttede USB-pennen i og bootede op fra den. Troede jeg, for der skete ingenting. Computeren var tændt, men skærmen var sort.
Jeg slukkede computeren for at prøve igen, men nu kan jeg intet som helst! Afbryderknappen lyser, blæseren kører, men skærmen er helt sort..
Håber der er nogen der har et forslag til hvad jeg kan gøre :)
undskyld for de to tråde - http://newz.dk/forum/support/opstartsproblemer-846...
svar i den...
svar i den...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.