mboost-dp1
Port forwarding af TILGIN 601 (model HG1311) router?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hej! Er jeg den eneste der for nylig har modtaget en ny fordelerboks fra Dansk Bredbånd, og som finder det umuligt at port forwarde i routeren?
Jeg har fået en TILGIN 601, model HG1311, og selvom jeg portforwarder, som er sådan ca lige ud af landevejen, da jeg har prøvet det masser af gange på andre routere, ja så virker det bare ikke. Jeg har prøvet et par forskellige online port testere der siger der ikke er hul igennem.
Nogen der har erfaring med netop denne type router? Der er så vidt jeg ved ingen info at finde på nettet. Har i hvert fald ledt ledt og ledt. Og hverken Dansk Bredbånd eller TILGIN tilbyder nogen form for support... :-(
Hvad jeg har gjort: Jeg har opsat min PC med static IP: 192.168.1.6
Jeg har så port forwarded i routeren med følgende input:
Source ip: 192.168.1.1
Subnet mask: 255.255.255.0
Destination ip: 192.168.1.6
Portmaps: TCP,UDP / 10093 - 10094 (sourceports) : 10093 (dest. port start)
...Virker ik :-(
Håber der er en wiz derude der har knækket nøden.
På forhånd tak
Jeg har fået en TILGIN 601, model HG1311, og selvom jeg portforwarder, som er sådan ca lige ud af landevejen, da jeg har prøvet det masser af gange på andre routere, ja så virker det bare ikke. Jeg har prøvet et par forskellige online port testere der siger der ikke er hul igennem.
Nogen der har erfaring med netop denne type router? Der er så vidt jeg ved ingen info at finde på nettet. Har i hvert fald ledt ledt og ledt. Og hverken Dansk Bredbånd eller TILGIN tilbyder nogen form for support... :-(
Hvad jeg har gjort: Jeg har opsat min PC med static IP: 192.168.1.6
Jeg har så port forwarded i routeren med følgende input:
Source ip: 192.168.1.1
Subnet mask: 255.255.255.0
Destination ip: 192.168.1.6
Portmaps: TCP,UDP / 10093 - 10094 (sourceports) : 10093 (dest. port start)
...Virker ik :-(
Håber der er en wiz derude der har knækket nøden.
På forhånd tak
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.