mboost-dp1
Problemer med trådløst netværk
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Når jeg tænder min bærbare, oprettes der automatisk forbindelse til det trådløse netværk, men efter nogle minutter (varierer fra 5-60 min.), deaktiveres det trådløse. D.v.s. at indikator lyset bliver rødt, istedet for blåt. Har prøvet at tænde og slukke kontakten, men det hjælper ikke. Der står også at jeg har begrænset adgang til nettet. Også når den kommer ud af standby, aktiveres det trådløse netværk heller ikke. Har prøvet at opdatere driver til netværkskort, men det hjælper ikke. Er der nogen der ved hvad jeg skal gøre?
Det lyder som noget "Power Management" / "strøm-styrring". Der må være en indstilling hvor du kan fortælle den at den ikke skal slukke for den trådløse enhed.
Du skriver ikke hvilken bærbar det er, eller hvilken type trådløs netkort det er, men ofte er der et ikon i taskbar'en hvor man kan sætte indstillinger for enheden.
Sker det også hvis der din computer er sat til stikkontakten?
/3214n
Du skriver ikke hvilken bærbar det er, eller hvilken type trådløs netkort det er, men ofte er der et ikon i taskbar'en hvor man kan sætte indstillinger for enheden.
Sker det også hvis der din computer er sat til stikkontakten?
/3214n
Højreklik på denne computer, vælg egenskaber, herefter enhedshåndtering. Lokaliser dit trådløse netværkskort her, dobbeltklik på det og find et af de faneblade hvorpå der står "tillad windows at slukke for denne enhed for at spare strøm", eller noget lignende. Og så det selvfølgelig fra.
Det skulle løse problemet.
Det skulle løse problemet.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.