mboost-dp1

Prosonic tv uden kode

Gå til bund
Gravatar #1 - Jensen
6. aug. 2008 14:33
Hej.

Jeg har lige fået et gammelt Prosonic 21T60, som jeg godt kunne tænke mig at få til at virke. Jeg har en Prosonic fjernbetjening, som dog ikke fulgte med tv'et.

Nogen der ved hvordan jeg får tv'et indstillet så fjernbetjeningen virker dertil. Fjernbetjeningen har desværre ikke noget modelnummer.
Gravatar #2 - Ronson ⅍
6. aug. 2008 15:29
Hvis fjernbetjeningen ikke er "universel" kan den ikke omprogrammeres med koder, du kan heller ikke indstille fjernsynet til at virke med din fjernbetjening. Det har jeg aldrig hørt om i hvert fald.
Gravatar #3 - Jensen
6. aug. 2008 16:45
Jeg har også prøvet med en universel, men det kan jeg ikke få til at virke. Det virker som om der er byttet rundt på knapperne, så når jeg fx skifter en kanal op, så slukker tv'et.
Gravatar #4 - Zombie Steve Jobs
7. aug. 2008 11:44
http://www.espares.co.uk/remotecontrols/prosonic/2...

Måske det er til en hjælp til videre søgning.
Gravatar #5 - paradise_lost
7. aug. 2008 11:47
Prøv logitechs universal fjernbetjeninger, dem kan man få til at virke med stortset alt. De er dog lidt dyrere end alm universal fjernbetjeninger.
Gravatar #6 - Ronson ⅍
7. aug. 2008 12:09
Det er næsten billigere at købe et nyt billedrørstv i dag, end en ny (ordentlig) fjernbetjening.
Og så er der selvfølgelig visse andre fordele ved at købe nyt.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login