mboost-dp1
router forsvinder på wlan list
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hej, har sidet med dette problem i et godt stykke tid nu (2dage) og kan bare ikke knække hvad der er galdt. Min fars bærbar er normalt sat til automatisk at koble op på hvores router via Wlan. men af en eller anden grund så er hvore router forsvundet fra hans trådløse liste over netværk, den kan sagtens finde andre trådløse netværk og også sagtens koble sig op til dem.
det ser ikke ud til at være et problem med hvores router da både hans mobil min mobil og bærbar og min stationer kan koble sig op via trådløs. har prøvet at resette hans trådløse kort(gen installere driver og fjerne alle de indstillinger jeg kunne finde og sætte dem til at standard settings) samt selvfølgelig genstartet hans bærbar. har også prøvet at ændre navn på routeren, dette hjalp på en måde for så kunne hans bærbar godt finde den men den kunne ikke koble sig op til den.
står nu som et stort spøgsmåls tegn og ved ikke helt hvad jeg skal gøre. routeren er en ZyXEL P-2601HN-F1 fra fullrate og hans netkort er broadcom 802.11n(det var hvad jeg lige kunne finde i enheds håntering) han køre win 7 home Premium 64bit.
håber i kan hjælpe //csstener
det ser ikke ud til at være et problem med hvores router da både hans mobil min mobil og bærbar og min stationer kan koble sig op via trådløs. har prøvet at resette hans trådløse kort(gen installere driver og fjerne alle de indstillinger jeg kunne finde og sætte dem til at standard settings) samt selvfølgelig genstartet hans bærbar. har også prøvet at ændre navn på routeren, dette hjalp på en måde for så kunne hans bærbar godt finde den men den kunne ikke koble sig op til den.
står nu som et stort spøgsmåls tegn og ved ikke helt hvad jeg skal gøre. routeren er en ZyXEL P-2601HN-F1 fra fullrate og hans netkort er broadcom 802.11n(det var hvad jeg lige kunne finde i enheds håntering) han køre win 7 home Premium 64bit.
håber i kan hjælpe //csstener
det kindoff hjalp for nu kan den find routeren men den kan ikke oprette forbindelse til den....Thoroughbreed (2) skrev:Har du nulstillet alle indstillinger på routeren?..
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.