mboost-dp1

Router problemer :(

Gå til bund
Gravatar #1 - Madsmadsmads
23. jun. 2009 08:13
Hey gutter, er ny på forummet - Så jeg ved ikke om jeg har posted det rigtige sted.

Når men, her er mit problem:

Jeg har nogle router problemer, efter at min bror hev internet stikket ud fra routeren eller noget i den retning - Jeg bliver "timed out" i online spil som CSS eller BF2.

Jeg har prøvet at restarte routeren, modemmet, prøvede at bytte om på stikkene osv osv.

Så fandt jeg ud af at alle porte var blevet lukket, det er så det største problem: Jeg har IP-telefoni (Tellio), så stikket fra modemmet går først deri, så videre til switchen.. Jeg kan ikke portforwarde alle porte, da når jeg logger ind i Tellio routeren så er der 8 pladser til portforwarding hvor 3 bliver brugt til CSS. Jeg ville spørger om nogle kendte en måde hvor alle porte kunne blive åbnet eller noget ?

Tusind tak. :(
Gravatar #2 - XorpiZ
23. jun. 2009 09:02
Du behøver ikke forwarde porte for at spille online spil, medmindre du selv vil agere server.

Oplever du kun problemet i spil, eller er det også ved normalt brug?
Gravatar #3 - Madsmadsmads
23. jun. 2009 14:40
Ved normalt brug er den OK, men der er mange der siger at jeg ikke skal forwarde porte i CSS, men da jeg gør det bliver jeg ikke TIMED OUT, hvis jeg disabler det begynder jeg at blive timed out.

Og jeg kan ikke engang agere en server..
Gravatar #4 - Rasmus064
23. jun. 2009 16:01
Prøv at nulstil din router. Hvis dette ikke virker vil jeg anbefale at du kontakte din internetudbyder.
Gravatar #5 - Madsmadsmads
24. jun. 2009 08:48
Rasmus064 (4) skrev:
Prøv at nulstil din router. Hvis dette ikke virker vil jeg anbefale at du kontakte din internetudbyder.

Har kontaktet internetudbyder, de ville ikke hjælpe - Og da jeg så sagde at det var deres problem fik jeg ikke et svar - Har Arrownet/Aplus som internetudbyder..

Jeg kan dog ikke nulstille switchen..

Og IP-telefonis router er der vidst ikke en knap på..
Gravatar #6 - Rasmus064
24. jun. 2009 09:05
Hvis det er deres udstyr er det vel også deres problem.
Hvis jeg forstår det rigtigt går dine spil "igennem" ip telefonen. Har du prøvet at gå uden om den?
Gravatar #7 - Madsmadsmads
24. jun. 2009 19:17
Rasmus064 (6) skrev:
Hvis det er deres udstyr er det vel også deres problem.
Hvis jeg forstår det rigtigt går dine spil "igennem" ip telefonen. Har du prøvet at gå uden om den?

Nej, det har jeg ikke..

Jeg har ikke rigtig forstået hvordan jeg skal "gå uden om".

Hvis du kunne give en detaljeret tutorial på det ville det være skønt. :s
Gravatar #8 - Rasmus064
25. jun. 2009 08:14
Det er kun hvis jeg har forstået din opsætning rigtigt. Hiv kablet ud af telefonen og sæt det i næste boks i "fødekæden".
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login