mboost-dp1
setup was unable to create a new system partition or locate an existing system partition
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Yellow guyz!
Jeg er ved at prøve på at installerer win7 pro på min maskine.
Min opsætning er en 250 gb harddisk, jeg vil bruge til win7.
og en 500 gb harddisk jeg har Fedora på.
Problemet er så når jeg prøver at installerer win7 på min 250 gb HDD så får jeg den her besked:
Jeg har prøvet at formaterer den med win7 install disken, hvor det gav samme fejl. Så har jeg prøver fra fedora og formaterer den med gparted, med samme resultat. Lagde dog mærke til da jeg havde gjort det med win7 så lavede den det til fat32 (uden jeg havde mulighed for ændre det) og opdagede det kun fordi jeg så det i gparted. Nogen ideer.
Jeg har googlet det og fundet nogle forskellige ting, f.eks. det med gparted. Læste også et sted det måske kunne hjælpe og pille min fedora disk fra imens jeg lavede det, og det prøver jeg lige nu.
Vil så gerne kunne spille EVE Online, og kan ikke lige få det til at kører i Wine på fedora, som jeg egentlig helst ville, da jeg bruger fedora til det meste.
Men skal have win7 alligevel, til andre spil samt, når jeg fra studiet bliver tvunget til at bruge Visual Studio til C#.
Jeg er ved at prøve på at installerer win7 pro på min maskine.
Min opsætning er en 250 gb harddisk, jeg vil bruge til win7.
og en 500 gb harddisk jeg har Fedora på.
Problemet er så når jeg prøver at installerer win7 på min 250 gb HDD så får jeg den her besked:
setup was unable to create a new system partition or locate an existing system partition
Jeg har prøvet at formaterer den med win7 install disken, hvor det gav samme fejl. Så har jeg prøver fra fedora og formaterer den med gparted, med samme resultat. Lagde dog mærke til da jeg havde gjort det med win7 så lavede den det til fat32 (uden jeg havde mulighed for ændre det) og opdagede det kun fordi jeg så det i gparted. Nogen ideer.
Jeg har googlet det og fundet nogle forskellige ting, f.eks. det med gparted. Læste også et sted det måske kunne hjælpe og pille min fedora disk fra imens jeg lavede det, og det prøver jeg lige nu.
Vil så gerne kunne spille EVE Online, og kan ikke lige få det til at kører i Wine på fedora, som jeg egentlig helst ville, da jeg bruger fedora til det meste.
Men skal have win7 alligevel, til andre spil samt, når jeg fra studiet bliver tvunget til at bruge Visual Studio til C#.
Vandborg (2) skrev:Ser man det, det hjalp at hive disken ud...
Nogen bud på hvorfor? :)
Nææh, men jeg er nu mest interesseret i at høre hvorfor du ikke kan køre EVE Online via WINE?
Overvejer nemlig at lave min nix partition til main, og så kun have windows til de ting der ikke kan køre ...
Men spiller næsten kun EVE Online (dog er jeg i gang med noget KOTOR-nostalgi)
tl;dr
Hvorfor virker EVE ikke via WINE?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.