mboost-dp1
Skærm problem
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hej
Jeg ahr købt mig et Sony KDL-32D3000 og vil smide billedet fra min FSC Amilo XI1546 derover det kan også lade sig gøre i opløsningen 1024*768i fint billede, men da tv'et har en opløsning på 1360*768 vil jeg gerne udnytte dette, det kan da også lade sig gøre men billedet bliver utrolig grimt med blå streger og røde prikker (se billede) [url=http://img126.imageshack.us/img126/176/spma0022xx2.jpg]Billede her[/urk]
nogen der har en ide hvorfor og hvordan det kan løses
forresten billedet bliver smidt over via et dvi/hdmi kabel.
Mvh Kasper
Jeg ahr købt mig et Sony KDL-32D3000 og vil smide billedet fra min FSC Amilo XI1546 derover det kan også lade sig gøre i opløsningen 1024*768i fint billede, men da tv'et har en opløsning på 1360*768 vil jeg gerne udnytte dette, det kan da også lade sig gøre men billedet bliver utrolig grimt med blå streger og røde prikker (se billede) [url=http://img126.imageshack.us/img126/176/spma0022xx2.jpg]Billede her[/urk]
nogen der har en ide hvorfor og hvordan det kan løses
forresten billedet bliver smidt over via et dvi/hdmi kabel.
Mvh Kasper
Puha, det kan være mange ting der er galt.
Dit grafikkort kan havde dårlige drivere
Dit DVi stik på grafikkortet kan sidde løst, eller være dårligt.
Samme for Tv'et.
Dit grafikkort kan havde det for varmt.
Dit grafikkort kan være defekt!
Det mest sandsynlige er dog, enten defekt eller løs forbindelse.
Sry.
Men prøv at opdater drivere, og hvis det ikke virker. Geninstaller lortet, helt fra bunden.
Eventuelt, få en anden til at smide et billede op på tv'et med samme stik.
Eller sende dit billede fra computeren op på et andet tv.
Og så videre.
Der skulle ikke være en forskel fra HDMI til DVi, andet end at der også er et "lydkabel" i HDMI, ellers er det fysisk set det samme stik.
Dit grafikkort kan havde dårlige drivere
Dit DVi stik på grafikkortet kan sidde løst, eller være dårligt.
Samme for Tv'et.
Dit grafikkort kan havde det for varmt.
Dit grafikkort kan være defekt!
Det mest sandsynlige er dog, enten defekt eller løs forbindelse.
Sry.
Men prøv at opdater drivere, og hvis det ikke virker. Geninstaller lortet, helt fra bunden.
Eventuelt, få en anden til at smide et billede op på tv'et med samme stik.
Eller sende dit billede fra computeren op på et andet tv.
Og så videre.
Der skulle ikke være en forskel fra HDMI til DVi, andet end at der også er et "lydkabel" i HDMI, ellers er det fysisk set det samme stik.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.