mboost-dp1
tænde for sata hvordan ?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
hej jeg har lige skaffet mig en ny computer med en sata port men sata porten gider ikke at finde mit dvd drev som er nyt og sata kablet har jeg brugt 3-4 gange , har prøvet enable alle ting i bios men der er ik så meget at enable og har også prøvet at gendanne det hele men det virker sq heller ikke ?
har hørt at men kan updater sin bios hvordan gør men det for tror at mit bios er rigelig gammelt men selve bundkortet er og nyt med 2,8 p4 og 1 gb ram :D
hvad kan jeg gøre hjælp venner :D??
har hørt at men kan updater sin bios hvordan gør men det for tror at mit bios er rigelig gammelt men selve bundkortet er og nyt med 2,8 p4 og 1 gb ram :D
hvad kan jeg gøre hjælp venner :D??
Check dit bundkortsmodel, find hjemmesiden, søg efter en BIOS opdatering til denne.
Vær 110% sikker på modellen af dit motherboard (det står på motherboardet selv.. Et eller andet sted), for hvis du opdaterer med den forkerte BIOS kan du godt smide det stykke hardware ud.
Vær 110% sikker på modellen af dit motherboard (det står på motherboardet selv.. Et eller andet sted), for hvis du opdaterer med den forkerte BIOS kan du godt smide det stykke hardware ud.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.