mboost-dp1

tænde for sata hvordan ?

Gå til bund
Gravatar #1 - Anelguso
14. nov. 2007 20:22
hej jeg har lige skaffet mig en ny computer med en sata port men sata porten gider ikke at finde mit dvd drev som er nyt og sata kablet har jeg brugt 3-4 gange , har prøvet enable alle ting i bios men der er ik så meget at enable og har også prøvet at gendanne det hele men det virker sq heller ikke ?

har hørt at men kan updater sin bios hvordan gør men det for tror at mit bios er rigelig gammelt men selve bundkortet er og nyt med 2,8 p4 og 1 gb ram :D

hvad kan jeg gøre hjælp venner :D??
Gravatar #2 - zin
14. nov. 2007 20:34
Check dit bundkortsmodel, find hjemmesiden, søg efter en BIOS opdatering til denne.
Vær 110% sikker på modellen af dit motherboard (det står på motherboardet selv.. Et eller andet sted), for hvis du opdaterer med den forkerte BIOS kan du godt smide det stykke hardware ud.
Gravatar #3 - 3214N
14. nov. 2007 20:52
BIOS ligger i en chip på bundkortet, og er derfor lige så nyt som dit bundkort...

Med mindre producenten altså har smidt et gammelt BIOS på...

CPU'en (2,8 P4) er jo ikke helt ny mere...

/3214n.
Gravatar #4 - zin
17. nov. 2007 09:33
I øvrigt ville jeg også sikre mig at bundkortet understøttede CD-rom drevet i sig selv. Ikke alle typer SATA er de samme, og bestemt heller ikke dem til CD/DVD-drev.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login