mboost-dp1
Time Capsule fejl 53
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Jeg har jo denne her Time Capsule, som jeg ellers er vældigt glad for. Den har også fungeret perfekt i halvandet års tid, men så lige pludselig en dag for nogle uger siden, kunne jeg ikke længere, i Windows, forbinde til disken igennem Airport-klienten. Det trådløse netværk virker fint både i Windows 7, Windows XP og OS X, men når jeg vil forbinde til disken i Windows 7 og Windows XP bliver programmet uresponsivt i noget tid og melder så "Make sure NetBIOS is enabled and try again (53)".
Jeg har selvfølgelig enablet NetBIOS, disablet NetBIOS, ladet NetBIOS bestemme selv og svunget en død kat over skærmen, men lige lidt hjælper det.
What dælen do I do?
Jeg har selvfølgelig enablet NetBIOS, disablet NetBIOS, ladet NetBIOS bestemme selv og svunget en død kat over skærmen, men lige lidt hjælper det.
What dælen do I do?
Jeg har ikke mellemrum i hverken Time Capsule- eller netnavnene. Men er disknavnet et andet end Time Capsule-navnet? Det ku' godt se sådan ud. - Hvor fanden ændrer jeg så dét? Google fortæller mig kun, hvordan jeg ændrer navn på Time Capsule'n, ikke på disken.
For helvede.
For helvede.
Sæt Time Machine, på din mac, til at starte, sådan at den popper op i indexmenuen i finder. Tryk på vis info og ændrer navnet til eks TC eller PIK.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.