mboost-dp1
Trådløst net konfigireret med Mac og Vista der ikke vil på
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hej!
Jeg har lige konfigireret mit trådløse net online.
Jeg ville låse den så fremmede ikke havde afgang (opdagede vores naboer nød godt af med ulovlig dwl) og det gjorde jeg.
Det er en ZyXEL P-335U Router.
Det gjorde jeg online og min mac vil gerne på med adgangskode, men når jeg åbner min dell (vista) så siger den følgende: "De netværksindstillinger, der er gemt på denne computer, stemmer ikke overens med kravene for netværket"
Hvad har jeg gjort forkert - Hvad skal jeg evt. gøre?
Jeg er på ferie de næste uger, men tjekker lige tråden en gang i mellem, men kan ikke give svar om det hjælper. :)
God sommer! - og på forhånd tak for hjælpen.
Jeg har lige konfigireret mit trådløse net online.
Jeg ville låse den så fremmede ikke havde afgang (opdagede vores naboer nød godt af med ulovlig dwl) og det gjorde jeg.
Det er en ZyXEL P-335U Router.
Det gjorde jeg online og min mac vil gerne på med adgangskode, men når jeg åbner min dell (vista) så siger den følgende: "De netværksindstillinger, der er gemt på denne computer, stemmer ikke overens med kravene for netværket"
Hvad har jeg gjort forkert - Hvad skal jeg evt. gøre?
Jeg er på ferie de næste uger, men tjekker lige tråden en gang i mellem, men kan ikke give svar om det hjælper. :)
God sommer! - og på forhånd tak for hjælpen.
Jeg er (overhovedet) ikke ekspert på området, men har du prøvet at ændre indstillingerne for dit netværk fra din Dell PC siden du fik dit net konfigureret? Evt sat koden på osv. ? Ved ikke om det hjælper, men kunne da være et oplagt bud ;)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.