mboost-dp1
"Træk og slip" problem
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
I mit daglige arbejde bruger jeg en del Adobe- og AutoDesk-programmer bl.a.:
Adobe:
Photoshop
Illustrator
InDesign
Distiller
AutoDesk:
AutoCAD
Inventor
Mit problem er at hvis jeg f.eks skal placere et billede i InDesign så smider jeg det ind på siden (Ctrl-D), og derefter flytter jeg det på plads med musen. Men af og til vil den ikke flytte mit objekt... Jeg kan trykke og trække, men der sker ikke en skid. Det er som om objektet er låst... Noget konflikter, men jeg ved ikke hvad.
Jeg har tit både AutoCAD, Inventor, InDesign og Photoshop åbne på samme tid. Sammen med 2-3 stifindere, Excel, Outlook og en Firefox eller Explorer..
Håber der er nogen der kan hjælpe?
Adobe:
Photoshop
Illustrator
InDesign
Distiller
AutoDesk:
AutoCAD
Inventor
Mit problem er at hvis jeg f.eks skal placere et billede i InDesign så smider jeg det ind på siden (Ctrl-D), og derefter flytter jeg det på plads med musen. Men af og til vil den ikke flytte mit objekt... Jeg kan trykke og trække, men der sker ikke en skid. Det er som om objektet er låst... Noget konflikter, men jeg ved ikke hvad.
Jeg har tit både AutoCAD, Inventor, InDesign og Photoshop åbne på samme tid. Sammen med 2-3 stifindere, Excel, Outlook og en Firefox eller Explorer..
Håber der er nogen der kan hjælpe?
Kunne det tænkes, at computeren mangler kraft?
Lyder dog mere som om, at fokus bliver flyttet til at et andet program når du har indsat billedet, kunne være stifinder..
Lyder dog mere som om, at fokus bliver flyttet til at et andet program når du har indsat billedet, kunne være stifinder..
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.