mboost-dp1
Tredje gang?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Jeg står i den situation at laderen til min bærbare computer er stået af. Og den samme computer har et problem med skærmen som den har været sendt til reperation for to gange. Har haft den åbnet og og sat lidt mere ram i (ingen klistermærker brudt).
Spørgsmålet er så: Skal jeg nøjes med at gå ind og bede om en ny lader eller skal jeg prøve at få computeren byttet?
Tak på forhånd :)
Spørgsmålet er så: Skal jeg nøjes med at gå ind og bede om en ny lader eller skal jeg prøve at få computeren byttet?
Tak på forhånd :)
Den er snart et år gammel :/
Har alle papirene.
Acer Extensa 5420G
Købt i a-z i Herning.
Er ikke hjemme pt, men den sidste var vist omkring efterårsferien.
Har alle papirene.
Acer Extensa 5420G
Købt i a-z i Herning.
Er ikke hjemme pt, men den sidste var vist omkring efterårsferien.
Det lyder nogenlunde som en bærbar jeg havde. Da den gik i stykker med samme fejl for tredje gang, bad jeg om at få den byttet.
Den var næsten to år gammel, og jeg fik en ny model.
Jeg foreslog at vi kiggede på den billigste de havde. Den var bedre på alle punkter, så den accepterede jeg som erstatning.
Det var i Bilka.
Den var næsten to år gammel, og jeg fik en ny model.
Jeg foreslog at vi kiggede på den billigste de havde. Den var bedre på alle punkter, så den accepterede jeg som erstatning.
Det var i Bilka.
Jeg mener reglerne er lidt upræcise på dette punkt, men at sælger har et rimeligt antal forsøg til a reparere varen, i det fleste sager er er anden gang den bliver repareret den sidste før du sagtens kan gøre krav på en ny. Jeg ved ikke med A-Z, men dem i Bilka (jeg har snakket med) virker rigtigt fornuftige de gange jeg har haft problemer, senest også fået byttet en næsten 2 år gammel computer til en ny da bundkortet stod af.
Gå efter at snakke med de unge fyre hvis der er sådan nogen til stede, det plejer at gå mest smertefrit, de forstår din situation.
Husk at tage din RAM ud igen :p
Gå efter at snakke med de unge fyre hvis der er sådan nogen til stede, det plejer at gå mest smertefrit, de forstår din situation.
Husk at tage din RAM ud igen :p
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.