mboost-dp1

Tv Rating (Spin City)

Gå til bund
Gravatar #1 - younk
27. okt. 2007 20:33
Hej, ja jeg ved godt at det måske ikke helt er det helt rigtige sted at søge hjælp, men efter som jeg ved nogle af de klogeste folk er nørder prøver jeg nu alligevel.

Jeg har længe været i gang med at kigge på amerikanske tv ratings på Nielsenmedia dog uden at finde hvad jeg ledte efter.

Jeg søger Tv-Ratings fra 1996 til 2002. Jeg leder efter ratings fra en tv-sitcome der engang kørte på ABC ved navn Spin City.

Mit største problem er at jeg mangler relevant information om Ratings de fik for hver episode.

Så hvis du kender en god side så skriv.
Gravatar #2 - Jace
27. okt. 2007 22:51
Jeg ved ikke helt om det er det her du er ude efter, men her er alle episodes i hvert fald rated:

http://www.tv.com/spin-city/show/220/episode_guide...
Gravatar #3 - younk
27. okt. 2007 23:02
Tak for rådet. Det er mere en disideret TV rating jeg leder efter.

FX. Tv-avisen i Danmark bliver set af 1 mio danskere. Ud fra det regner man en rating(seertal) ud.

http://www2.tns-gallup.dk/nyhedscenter/statistik/t...
(scroll ned til:
Nyhedssening og de regionale udsendelser (12+ år)

Nedenstående tabel viser de daglige gennemsnitlige seertal for DR1, DR2, TV 2, TV3, TV3+ og Kanal 4's nyhedsudsendelser blandt danskere på 12 år og derover.
)
Gravatar #4 - Jace
27. okt. 2007 23:10
Nåh, på den måde :)

Den kategori er jeg sku ikke helt stiv i desværre...
Gravatar #5 - younk
27. okt. 2007 23:47
Det er helt iorden.. Der skal nok være en nørd derude ved hvor jeg finder det, venter bare på at han lige kommer forbi her.
Gravatar #6 - Jace
28. okt. 2007 00:01
Thats the spirit :)
Gravatar #7 - SimonS
28. okt. 2007 08:44
Der er nok større sandsynlighed for, at nogen ligger inde med svaret på Filmz.dk. :)
Gravatar #8 - younk
28. okt. 2007 11:10
Jeg prøver at oprette spørgsmålet inde på filmz.dk. Så må vi se om de ved noget om tv serier.
Tak
Gravatar #9 - Bjørn
28. okt. 2007 12:03
Prøv evt. i nogle nyhedsgrupper hvis du ikke allerede har forsøgt dig der.
Gravatar #10 - Bjørn
28. okt. 2007 12:03
Måske endda finde nogle amerikanske nyhedsgrupper
Gravatar #11 - younk
28. okt. 2007 14:14
Nyhedsgrupper siger mig ikke helt vildt meget, andet end jeg kan huske at jeg for flere år siden var på news.tele.dk. Er det sådanne nyhedsgrupper du mener?

Hvis ja, har du så et godt råd til hvordan jeg kommer igang, og hvad for nogle server/nyhedsgrupper jeg skal skrive i.
Gravatar #12 - Bjørn
28. okt. 2007 16:26
Du kan kigge forbi her http://usenet.dk/ for at få en grundig introduktion.

Men ja det er sådan noget som news.tele.dk

Måske dk.medier.tv eller dk.kultur film -
Jeg har desværre ingen erfarring med udenlandske nyhedsgrupper. Måske kan nogle andre hjælpe.

Men tjek også filmz.dk
Gravatar #13 - younk
30. okt. 2007 09:22
Så prøver jeg det senere, har tjekket filmz.dk dog uden held. Men de nyhedsgrupper skal da lige prøves, det kan vel ikke gå så galt.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login