mboost-dp1

Tving printer til at bruge sort blæk, selvom der ingen farve er?

Gå til bund
Gravatar #1 - trylleklovn
2. jul. 2009 12:09
Jeg har en HP Photosmart D7460.

Skal printe nogle dokumenter ud, i sort/hvid, men jeg er løbet tør for magenta og nu nægter printeren at printe selvom der er masser af sort.

I printerindstillingerne, under "Farvet papir" har jeg valgt "Udskriv i gråtoner" i stedet for "Udskriv i farver", samt valgt "Kun sort blækpatron" i stedet for "Høj kvalitet".

Men ak og ve printeren nægter stadig at spytte noget ud, og vil meget gerne have den farvede patron skiftet.

Er der en måde at tvinge den til at printe i sort, nå nu der er masser af sort i den?
Gravatar #2 - reefermadness  
2. jul. 2009 12:56
Du kan prøve at tage partronen ud, men et reelt svar må du lige vente på til jeg kommer hjem og kan rode med indstillingerne på min HP printer..
Gravatar #3 - Mirk
2. jul. 2009 15:55
Har ikke den printer. Men.. hm.. På min canon når jeg bruger uoriginale patroner osv.. og den siger de nye fulde uoriginale er tomme. Skal man lige holde en knap inde på printeren i 5sec. Kunne være noget ligende på den måske.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login