mboost-dp1
Virker PlayTV med YouSee?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Jeg starter ud med at sige, at jeg er komplet uvidende på dette område.
Jeg har tænkt mig at anskaffe PlayTV til min PS3. Vi har den store pakke hos YouSee, altså kabeltv. Jeg læste i dag, at YouSee fjerner krypteringen, betyder det så, at jeg kan bruge PlayTV fuldt ud?
Og hvad er forskellen på DVB-C og DVB-T? Kun at C er kabel og T er i luften?
Mere om PlayTV: http://en.wikipedia.org/wiki/PlayTV
Jeg har tænkt mig at anskaffe PlayTV til min PS3. Vi har den store pakke hos YouSee, altså kabeltv. Jeg læste i dag, at YouSee fjerner krypteringen, betyder det så, at jeg kan bruge PlayTV fuldt ud?
Og hvad er forskellen på DVB-C og DVB-T? Kun at C er kabel og T er i luften?
Mere om PlayTV: http://en.wikipedia.org/wiki/PlayTV
PlayTV virker til DVB-T, ikke DVB-C!
C = Cable = fællesantenne/kabel-tv
DVB-T og C er to helt forskellige ting der ikke er kompatible.
Du kan få det til at virke hvis du kaster en antenne op og trækker signalet ned den vej. Du kan tage disse kanaler.
Om PlayTV virker med DVB Subtitles som vi bruger i Danmark aner jeg ikke.
C = Cable = fællesantenne/kabel-tv
DVB-T og C er to helt forskellige ting der ikke er kompatible.
Du kan få det til at virke hvis du kaster en antenne op og trækker signalet ned den vej. Du kan tage disse kanaler.
Om PlayTV virker med DVB Subtitles som vi bruger i Danmark aner jeg ikke.
hmm.. PlayTV?
Hvis ikke det var fordi jeg lige havde kigget på dit wikipedia-link, ville jeg tro at det var noget nyt fra TDC, hvor man gratis kan hente video- og film-klip fra en side, og filerne selvfølgeligt er beskyttet med DRM (hvis man altså er abbonent hos TDC, ellers koster det money at få adgang til diverse film-klip (men der er ALTID en 30 sekunders sample!!!!))..
LOL, jeg tænker for meget over tingene.. :P
Hvis ikke det var fordi jeg lige havde kigget på dit wikipedia-link, ville jeg tro at det var noget nyt fra TDC, hvor man gratis kan hente video- og film-klip fra en side, og filerne selvfølgeligt er beskyttet med DRM (hvis man altså er abbonent hos TDC, ellers koster det money at få adgang til diverse film-klip (men der er ALTID en 30 sekunders sample!!!!))..
LOL, jeg tænker for meget over tingene.. :P
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.