mboost-dp1
Vista restore cd/dvd
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Ja .. sådan en kan jeg brænde på min nye bærbare .. vista installations cd/dvd følger IKKE med ... man installerer via installationsprogram på harddisken første gang den tændes og kan så brænde en "recovery" skive derefter.
Nuvel. Men nu havde jeg jo sådan set forestillet mig at køre linux på maskinen .. og seamless virtualbox for de windows applikationer jeg ikke kan undvære som ms-office (openoffice dont cut it). Og den windows jeg havde forestillet mig at køre i virtualbox ? yeps, den vista jeg lige har 'købt'.
Såå hvad gør jeg nu?
Finder et program der kan "extracte" min vista serial key fra boksen, og låner en vista skive et sted ?
Eller glemmer jeg det ?
Nuvel. Men nu havde jeg jo sådan set forestillet mig at køre linux på maskinen .. og seamless virtualbox for de windows applikationer jeg ikke kan undvære som ms-office (openoffice dont cut it). Og den windows jeg havde forestillet mig at køre i virtualbox ? yeps, den vista jeg lige har 'købt'.
Såå hvad gør jeg nu?
Finder et program der kan "extracte" min vista serial key fra boksen, og låner en vista skive et sted ?
Eller glemmer jeg det ?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.