mboost-dp1

Vista restore cd/dvd

Gå til bund
Gravatar #1 - cytg
18. dec. 2007 22:38
Ja .. sådan en kan jeg brænde på min nye bærbare .. vista installations cd/dvd følger IKKE med ... man installerer via installationsprogram på harddisken første gang den tændes og kan så brænde en "recovery" skive derefter.

Nuvel. Men nu havde jeg jo sådan set forestillet mig at køre linux på maskinen .. og seamless virtualbox for de windows applikationer jeg ikke kan undvære som ms-office (openoffice dont cut it). Og den windows jeg havde forestillet mig at køre i virtualbox ? yeps, den vista jeg lige har 'købt'.

Såå hvad gør jeg nu?

Finder et program der kan "extracte" min vista serial key fra boksen, og låner en vista skive et sted ?

Eller glemmer jeg det ?
Gravatar #2 - Cyrack
18. dec. 2007 22:56
cytg:

Din serialkay skal da stå på din bærbare et eller andet sted? Mediet du installere fra er som sådan irrelevant, og kunne lige så godt være fra en skive du har hentet fra nettet (er ikke helt sikker på denne, but you get the point).
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login