mboost-dp1
Win opdatering stuck...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hej drenge og piger, så er der et nyt irriterende problem her fra :( Det er Windows der skaber sig…
Jeg kan ikke få lov at installere updates. Når min computer finder nye updates og fortæller mig der er nye updates og jeg kan downloade dem osv. Så går det fint nok, alt op til der hvor de skal installeres går fint.
Det ender med at jeg får et vindue hvor der står følgende opdateringer kunne ikke installeres:
Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB928843)
Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB890859)
Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB944653)
Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB914389)
Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB920683)
Dette er 5. Eksempler, der er nok til at fylde 4 sider i Word, så lang er listen… De vil bare ikke installeres?!
Jeg ved ikke hvorfor.
NB: Mit Windows er skam 100 % legalt og genuine.
Håber der er nogen der måske har prøvet noget lignende der kan hjælpe mig.
På forhånd tak for jeres interesse.
Jeg kan ikke få lov at installere updates. Når min computer finder nye updates og fortæller mig der er nye updates og jeg kan downloade dem osv. Så går det fint nok, alt op til der hvor de skal installeres går fint.
Det ender med at jeg får et vindue hvor der står følgende opdateringer kunne ikke installeres:
Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB928843)
Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB890859)
Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB944653)
Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB914389)
Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB920683)
Dette er 5. Eksempler, der er nok til at fylde 4 sider i Word, så lang er listen… De vil bare ikke installeres?!
Jeg ved ikke hvorfor.
NB: Mit Windows er skam 100 % legalt og genuine.
Håber der er nogen der måske har prøvet noget lignende der kan hjælpe mig.
På forhånd tak for jeres interesse.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.