mboost-dp1
windows phone 7.8
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
SKod Zune!
når jeg prøvera at opdatere min lumia 800 til nyeste software - som jo ved gud er 7.8 !!! får jeg meldingen fra zune: Telefonen er opdateret: du kører version 7.1 !!!
pisse irriterende, når man nu havde glædet sig til at være metrosexuel sammen med windows phone 8 wannabe opdateringen...
Zune er også up-to-date ifølge programmet.
har googlet som åndsvag, men ingen synes at have samme problemer som mig...
any advice?
når jeg prøvera at opdatere min lumia 800 til nyeste software - som jo ved gud er 7.8 !!! får jeg meldingen fra zune: Telefonen er opdateret: du kører version 7.1 !!!
pisse irriterende, når man nu havde glædet sig til at være metrosexuel sammen med windows phone 8 wannabe opdateringen...
Zune er også up-to-date ifølge programmet.
har googlet som åndsvag, men ingen synes at have samme problemer som mig...
any advice?
ok fandt det her:
Det lader til at virke
http://www.version2.dk/artikel/windows-phone-78-opdatering-klar-til-danske-lumia-ejere-50219 skrev:Hvis man er lidt utålmodig, så kan man tvinge opdateringen igennem også selvom hverken Zune eller telefonen melder om nogen opdateringer.
Disable wifi og dataconnections på telefonen.
Tilslut telefonen til computeren med USB og start Zune.
I Zune vælges indstillinger og Opdater.
3-5 sekunder efter at du har trykket på opdater, afbryder du internetforbindelsen.
Med lidt held siger Zune nu at der er en opdatering klar. Hvis den klager over manglende forbindelse eller ingen opdateringer, tilslutter du internetforbindelsen igen og går til punkt 3.
Tilslut internetforbindelsen og lad opdateringen køre igennem.
Læg mærke til at du skal igennem tre opdateringer hvis du gør det på denne måde. 7.10.8779.8, 7.10.8783.12 og endelig 7.10.8858.136.
MS skriver i øvrigt at "Da opdateringerne er akkumulerende, får du også alle de tidligere udgivne opdateringer...". Så hvorfor i alverden skal man tre opdateringer igennem hvis de alle indeholder alt fra den forrige version? Så må det da være nok at installere den sidste opdatering.
Det lader til at virke
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.