mboost-dp1
wl-500gpremium vejledning
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hej her på newz.dk
Er der nogen der kan hjælpe med opsætning af router har bredbånd og er ikke så god til hitte udaf vejledning når den er på engelsk.
Findes der kort opsætning på dansk på asus wl-500g Premium
Tak på forhånd
mvh glennc
Er der nogen der kan hjælpe med opsætning af router har bredbånd og er ikke så god til hitte udaf vejledning når den er på engelsk.
Findes der kort opsætning på dansk på asus wl-500g Premium
Tak på forhånd
mvh glennc
Vejledning:
- Sæt strøm til
- GO GO GO
- Tænd computer (sæt strøm til)
- Vent på computers magiske 'jeg finder selv mit netværk og bruger det feature'
- Ophæng sedel i din opgang, hvor du proklammerer at nu hvor du udbyder gratis internet til *alle* mennesker i hele boligforeningen (routeren rækker sandsynligvis kun 10 m og dermed kun lige ud på den anden side af din dør), så har du fra nu af ret til, af fylde hele dit ekstra værelse op med subwoofere, og spille Kraftverk i døgndrift.
- Sæt strøm til
- GO GO GO
- Tænd computer (sæt strøm til)
- Vent på computers magiske 'jeg finder selv mit netværk og bruger det feature'
- Ophæng sedel i din opgang, hvor du proklammerer at nu hvor du udbyder gratis internet til *alle* mennesker i hele boligforeningen (routeren rækker sandsynligvis kun 10 m og dermed kun lige ud på den anden side af din dør), så har du fra nu af ret til, af fylde hele dit ekstra værelse op med subwoofere, og spille Kraftverk i døgndrift.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.