mboost-dp1
WP8 - WiFi switch widget/live tile
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Så er der brug for de kloge WP8 folk.
Kæresten har en Nokia Lumia 620, jeg har lagt mærke til at hun slår WiFi fra når hun ikke bruger det. Jeg kan se hun går ind gennem settings hver gang.
Er der en måde at slå WiFi fra via start skærmen? En form for widget eller ligende?
Kæresten har en Nokia Lumia 620, jeg har lagt mærke til at hun slår WiFi fra når hun ikke bruger det. Jeg kan se hun går ind gennem settings hver gang.
Er der en måde at slå WiFi fra via start skærmen? En form for widget eller ligende?
Jeg bruger denne app.
Man kan dog ikke slå wifi fra direkte via tilen, men du kommer helt ind til selve indstillingen
Man kan dog ikke slå wifi fra direkte via tilen, men du kommer helt ind til selve indstillingen
Tak, den har jeg installeret for hende, det giver da lidt færre klik, selvom et enkelt klik ville være det optimale.
Nåkja (4) skrev:Den feature, vi savner kommer nok med det mytiske WP notifikationscenter.
Så der er muligvis udsigter til den? Det lyder godt. Efter at se kærestens 620'er i aktion, så overvejer jeg kraftigt selv at få en telefon med WP8.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.