mboost-dp1
XFX 780i setup crash
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hey folkens!
Jeg sidder med et mindre(stort) problem eftersom jeg samlet mig en ny computer men at den opfører sig utroligt mærkeligt. Mit system er følgende:
XFX nForce 780i bundkort
E8400 CPU
Crucial Ballistix Tracer Red PC-6400 4GB
Zotac AMP! Geforce 8800GT
Jeg har måtte skifte RAM fordi bundkortet ikke understøttede corsair dominator 1066 Mhz ram det fik den til at ville starte op. Så kommer det næste problem og det er at jeg nu kan instalere XP, men når man så vil instalere drivere går det galt. Jeg kan fint instalere Chipsset drivere og graffikkort drivere, men så når man instalere lyd drivere dør den efter restart og kommer ikke vidre.
Det skal lige siges at jeg har opdateret BIOS hvis det hjælper.
Nogle som eventuelt har en løsning på dette problem?
Jeg sidder med et mindre(stort) problem eftersom jeg samlet mig en ny computer men at den opfører sig utroligt mærkeligt. Mit system er følgende:
XFX nForce 780i bundkort
E8400 CPU
Crucial Ballistix Tracer Red PC-6400 4GB
Zotac AMP! Geforce 8800GT
Jeg har måtte skifte RAM fordi bundkortet ikke understøttede corsair dominator 1066 Mhz ram det fik den til at ville starte op. Så kommer det næste problem og det er at jeg nu kan instalere XP, men når man så vil instalere drivere går det galt. Jeg kan fint instalere Chipsset drivere og graffikkort drivere, men så når man instalere lyd drivere dør den efter restart og kommer ikke vidre.
Det skal lige siges at jeg har opdateret BIOS hvis det hjælper.
Nogle som eventuelt har en løsning på dette problem?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.