mboost-dp1
xp antispyware malware
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
søgen efter løsning + fejlende forsøg + udføre korrekte løsning + måske for altid nedsat performance = længere tid end det tager at geninstallere skidtet.
Just my HO
Just my HO
Andens999 (1) skrev:Hejsa min bror er i den uheldige situation at han har fået denne meget irriterende malware men kan ikke fjerne lortet igen har søgt på google men uden held håber der er nogen der måske kan hjælpe:-?
Vi kan ikke hjælpe.
Eller... Så længe det kun er denne meget irriterende malware, så aner vi ikke hvad vi kan gøre. Sig præcis hvilken malware det er.
Ellers, så gå til Spywarefris forum. De ved meget mere end os. De skal bruge en log fra HiJack This, så hent den og få lavet dig en log mens du får oprettet dig en bruger og får gjort dit indlæg klar.
Både og spurgte jo efter hjælp og føler jeg blev mødt med en smule nedladenhed bare fordi jeg måske ikke lige er en haj til det her. Men til selve problemet min bror og jeg bor i hver sin ende af landet så alt skal forgå over tlf hvilket jo ikke lige gør det nemmere. Men det er jo vel ikke andet for end at bede ham om at geninstallere windows også håbe på at det afhjælper problemet da xp antispyware malwaren blokkerer for hans adgang til nettet og han ikke kan komme ind på de pågældende sider der bliver henvist til.
Andens999 (9) skrev:Både og spurgte jo efter hjælp og føler jeg blev mødt med en smule nedladenhed bare fordi jeg måske ikke lige er en haj til det her. Men til selve problemet min bror og jeg bor i hver sin ende af landet så alt skal forgå over tlf hvilket jo ikke lige gør det nemmere. Men det er jo vel ikke andet for end at bede ham om at geninstallere windows også håbe på at det afhjælper problemet da xp antispyware malwaren blokkerer for hans adgang til nettet og han ikke kan komme ind på de pågældende sider der bliver henvist til.
Jeg er ked af hvis jeg virkede nedladen. Som jeg skrev tidligere: Jeg så ikke at der var tale om et specifikt program.
Hvis din bror kunne låne en computer på biblioteket, så kunne han komme langt. En USB-pen ville også være nødvendig.
Så kunne han nemlig hente ting til sin USB-pen, kopiere loggen fra HiJack This over på forummet og så ellers bruge den computer som net-forbindelsen. Så vidt jeg husker, så kan din malware ikke smitte gennem USB. Jeg ville gerne hjælpe mere, men det er svært når jeg selv meget sjældent rammes af skidt fra internettet. Spywarefris forum har 'eksperter' siddende, som kan hjælpe med stort set alt. Når jeg selv får skidt ind, så finder jeg altid et svar derinde.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.