mboost-dp1
Hvem får det sidste ord? :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
fe950 (19846) skrev:De er nogen luftige tanker, du har.
Google dominerer de høje luftlag.
Apple er jordnær.
Facebook er sunket dybt.
Men Microsoft...Microsoft...er en klasse for sig selv...og er kåret som den bedste i klassen.
det kan du have ret i, men snapchat og instagram har også et stort potentiale.
Der er rygter om at jeg har vundet. Det er ikke bekræftet fra officielt hold.
Jeg kan dog ikke forestille mig andre værdige kandidater, som har med vedvarende grøn energi dyrket og plejet tråden,
Jeg finder anledning til at takke mine venner for deres støtte også i svære tider under Corona-krisen.
Jeg er klar over at titlen medfører et ansvar og jeg har derfor sagt ja til at være ambassadør for Yemen, Dubai, Nord Korea, Sudan, , og ikke mindst Herlufsholm.
Varmeste hilsner
Ambassadør Fe950
Jeg kan dog ikke forestille mig andre værdige kandidater, som har med vedvarende grøn energi dyrket og plejet tråden,
Jeg finder anledning til at takke mine venner for deres støtte også i svære tider under Corona-krisen.
Jeg er klar over at titlen medfører et ansvar og jeg har derfor sagt ja til at være ambassadør for Yemen, Dubai, Nord Korea, Sudan, , og ikke mindst Herlufsholm.
Varmeste hilsner
Ambassadør Fe950
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.