mboost-dp1
Hvem får det sidste ord? :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Det vil kun være en fordel. Som trans er du rimelig højt op på offerrangstien, kan du samtidig påkalde dig en traumatiserende sygdom, så er vi oppe i top ti. Hvis du så på en eller anden måde kan skyde skylden for din sygdom på patriarkalet, så snakker vi en absolut topplacering - forsiden af Times Magasin og tale til FN's generalforsamling
Men en indsamling kræver en ansøgning og godkendelse. Og det dr jeg lidt utilpas med.
Hvis jeg kommer ind på det der sexovergreb, så kommer jeg i fængsel. Indtil nu har jeg påstået at det var med samtykke. Så...det duer ikke.
Det med kroppen duer heller ikke. Selvfølgelig kan jeg bedst lide kvindkroppe frem for min egen krop, og jeg har derfor kun i mindre omfang leget med mig selv.
Jeg synes ikke jeg rår 3n god rådgivning.
Hvis jeg kommer ind på det der sexovergreb, så kommer jeg i fængsel. Indtil nu har jeg påstået at det var med samtykke. Så...det duer ikke.
Det med kroppen duer heller ikke. Selvfølgelig kan jeg bedst lide kvindkroppe frem for min egen krop, og jeg har derfor kun i mindre omfang leget med mig selv.
Jeg synes ikke jeg rår 3n god rådgivning.
Nej. Dine rettigheder er begrænset af dine pligter. For eksempel har du ret til at lyve, men pligt til at tale sandt,
Du har ret til at stille spørgsmål, men jeg har ikke pligt til at svare.
Hovedreglen er at summen af dine rettigheder og pligter er konstant. Jo færre rettigheder jo flere pligter.
Du har ret til at stille spørgsmål, men jeg har ikke pligt til at svare.
Hovedreglen er at summen af dine rettigheder og pligter er konstant. Jo færre rettigheder jo flere pligter.
cnr (20082) skrev:Ego - jo mere du rager til dig, jo mindre skal du yde. Jeg kan lide din logik :-)
Kære CNR
Det har intet med logik at gøre. Det er blot en samfundsmæssigt accepteret normativ regel med udgangspunkt i beskyttelse af adelen , som er ekstra relevant i disse dage hvor adelen sorger.
cnr (20084) skrev:Desværre Qw - heller ikke i dag du fik det sidste ord
Nemlig. Der er intet royalt over QW og dermed ingen beskyttelse.
Kender I det der med at alt ledelse er ude af huset og der opstår et kritisk problem, der kan forsinke en planlagt release, hvorefter man tager ejerskab og smider alt andet til side, for at lande den. Og når ledelsen så er tilbage, får man at vide, at man har overskredet sine beføjelser..
Så vær på din fucking post en anden gang - NAR!
Så vær på din fucking post en anden gang - NAR!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.