mboost-dp1
Hvem får det sidste ord? :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Som din advokat, og i samråd med din værge, har vi valgt at aflyse fyringsrunden til fordel for i stedet at få lønforhøjelser
Desværre. Du fejler som advokat. Retten har beskikket mig som værge. Og så kommer du med usandheder. Jeg vil aldrig gå med lønforhøjelser. Dovne Robert beholder bistandshjælpen.
Jeg har besluttet at ægteCBM ikke forbilver tavs i sagen. Min opgave er at beskytte CBM... Jeg mener ægteCBM mod krænkelser fra hans såkaldte advokat.
Jeg har besluttet at ægteCBM ikke forbilver tavs i sagen. Min opgave er at beskytte CBM... Jeg mener ægteCBM mod krænkelser fra hans såkaldte advokat.
Swallow. Go down. Get downs. Swallow Swallow Swallow. You're just a stock. I'm a stocktrader said the doctrines. Doc doc what? You're a stock! Am I stuck? You're a stock. Go down, said the doc.
Get downs, said the doc. Eat, eat eat, Swallow Swallow Swallow.
You're a minus, I am up.
Cut cut cut. I am going to fuck you up.
Get downs, said the doc. Eat, eat eat, Swallow Swallow Swallow.
You're a minus, I am up.
Cut cut cut. I am going to fuck you up.
Det er bare en del af det. Jeg syntes generelt vi er meget rummelige her i tråden. Vi har både håndteret alle Qw's ord og alle CBM's limsnifningståger gennem årerne, men hvis du kigger på nogle af dugfreak's seneste poster, så er han efterhånden ude på så ekstremt en niveau, at man må spørge sig selv om, hvorvidt det overhovedet er forsvarligt at fortsætte.
Det her er en åben tråd, ville I være trygge ved, at jeres børn læste de ting han skriver??
Det her er en åben tråd, ville I være trygge ved, at jeres børn læste de ting han skriver??
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.