mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
SlettetBruger (29551) skrev:Mulle er btw hendes Margris
wat
Ahh: http://www.godedyreraad.dk/marsvinhun1.jpg eller... wat
Har kun fået den med standard skum indtil videre. Katten er jo "kun" en fordel hvis det blæser der hvor man optager.
Har kun fået den med standard skum indtil videre. Katten er jo "kun" en fordel hvis det blæser der hvor man optager.
#57: Ja, men så meget skal der altså heller ikke til, før man kan høre vinden med skummet. Også med high pass-filter.
#56:
Det er det tætteste på jeg kan komme..
#56:
http://rodemic.com/history.php skrev:RØDE Microphones evolved from the Freedman Group of Companies, established in 1967 by Henry and Astrid Freedman, after immigrating to Australia from Sweden
Det er det tætteste på jeg kan komme..
Ronson (29558) skrev:#57: Ja, men så meget skal der altså heller ikke til, før man kan høre vinden med skummet. Også med high pass-filter.
High pass filteret er lavet til at fjerne motorstøj fra kameraet, ikke vindstøj, som kommer langt over de 80hz som filteret dæmper til.
Nu må jeg ud og lege lidt, så må vi se om jeg skal have monteret en død kat på den.
Havde du svært ved at ramme med dine fede fingre, laggede din Android-telefon eller er du bare lidt dum? Ja, jeg spørger jo bare.
You're welcome.
You're welcome.
SlettetBruger (29548) skrev:...Der hjalp en veninde med at bruge FaceBook Places..
Det bøder jeg for nu.
var her: å min sofa, mæ Mulle ♥.
Arbejder.. :-) — på
var her: Hjemme sammen med
Jeg kan kun grine af at ColaPusheren lider under det samme ;)
Jeg lider overhovedet ikke under den slags. Har fjernet det places-lort. Jeg er uendelig ligeglad med hvor folk er på alle tider af døgnet. Hvis jeg vil vide det, så skriver eller ringer jeg sgu da til dem.
Magten (29577) skrev:Kunne man ikke få 12 da?
Jo, men jeg plejer at få 7...
...der er i gruppe med ham der ALTID får 12 og han fik "kun" 10 :D
... der glæder sig til sin dansk mundtlig eksamen er overstået i morgen klokken 15.15, så der kan holdes sommerferie!
...der bare elsker at telenor har problemer med netværket... har fået ca 15 opkald fra vores brugere... en troede spurgte om netværket var nede, resten tror deres telefon er i stykker. ingen af dem havde tænkt på at tjekke deres mail, hvor der er en mail fra klokken ca 8 i morgen hvor der står at telenors netværk er i problemer... SÅ TJEK DOG JERES MAIL!!!
...der har en virkelig lortedag.
...der har måtte droppe forbindelsen til sin bedste veninde da hun, efter vi har brugt et par dage på at arrangere at hun gik fra den voldelige kæreste, har valgt at gå tilbage til ham.
...der har måtte droppe forbindelsen til sin bedste veninde da hun, efter vi har brugt et par dage på at arrangere at hun gik fra den voldelige kæreste, har valgt at gå tilbage til ham.
Kvinder...
Men det er heller ikke nemt, han har sikkert brugt god energi smadre hendes selvtillid, det gør hende bange for at skulle stå alene, på egne ben.
Men at cutte forbindelsen... Det er ikke noget 'bedste venner' gør...
Stillede du hende et ultimatum?
Men det er heller ikke nemt, han har sikkert brugt god energi smadre hendes selvtillid, det gør hende bange for at skulle stå alene, på egne ben.
Men at cutte forbindelsen... Det er ikke noget 'bedste venner' gør...
Stillede du hende et ultimatum?
Hun har fået at vide at hun kan kontakte mig den dag det er definitivt ovre.
Da jeg holder meget af hende, kan jeg ikke klare at skulle leve i frygten over hvad der sker næste gang han er i dårligt humør.
Så ja, mere eller mindre et ultimatum.
Da jeg holder meget af hende, kan jeg ikke klare at skulle leve i frygten over hvad der sker næste gang han er i dårligt humør.
Så ja, mere eller mindre et ultimatum.
Jakob Jakobsen (29586) skrev:...der har en virkelig lortedag.
Nogle har svært med at give slip, som Porre-manden selv siger, så er hendes selvtillid smadret fuldstændigt... Og du kan ikke gøre en skid andet end at prøve at overbevise hende om at det er det forkerte hun gør ved at blive hos ham.
Men i sidste ende skal det selv gå op for hende, og der kan gå rigtig lang tid.
Du gør det nok kun værre ved at kotte forbindelsen. Høre du at han slår hende igen, så ring til politiet og anmeld ham.
...Der mødte en Neger på vej hjem fra byen "Princeton" hed han.
Han kunne godt li mine sko og spurgte om jeg ville hjælpe ham med at finde et par.
"Does niggers wear shoes?" skulle jeg måske ha spurgt..
Han kunne godt li mine sko og spurgte om jeg ville hjælpe ham med at finde et par.
SlettetBruger (29590) skrev:...Der mødte en Neger på vej hjem fra byen "Princeton" hed han.
Det er til hovedet. Det kan de godt lide
LinguaIgnota (29591) skrev:Does?
Syntes nok det var et eller andet fuldstændig knækket ved den sætning.
LinguaIgnota (29595) skrev:How many niggers does it take to pave a driveway?
One nigger with the right "machinery".
Jakob Jakobsen (29598) skrev:...der vil tage en tur ud til sine dejlige tøser og se om det ikke hjælper på humøret.
Tøser.. Er vandfarve kommet hjem? Og er der flere af ham?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.