mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
http://ekstrabladet.dk/kup/elektronik/mobil/articl... .... der overvejer at roote sin telefon nu. :(
NioBe (30053) skrev:...der spørger om der er nogle der har rootet deres HTC Desire og installeret Gingerbread ind. Og hvad deres oplevelser er med dette?
Jeg kører den nyeste 2.3.3 (tror jeg det er) på min Desire og den kører rigtig godt.
Jeg bruger Cyanogenmod og synes det kører bedre end stock rommen.
Hvis du vil i gang på din så brugte jeg følgende guide uden problemer. Det er super nemt!
Jeg brugte unrevoked og RomManager.
snesman (30056) skrev:Ifølge linket har det noget at gøre med telefonens begrænsninger, men det er bull?
Det er kun en begrænsning sammen med HTC Sense i følge kilden.
Well, android telefon markedet handler om at spytte en masse forskellige telefoner ud. Ved at opdatere en gammel telefon, vil de jo være mindre motiverede til at købe en ny
SlettetBruger (30059) skrev:Well, android telefon markedet handler om at spytte en masse forskellige telefoner ud. Ved at opdatere en gammel telefon, vil de jo være mindre motiverede til at købe en ny
Det er jo sådan firmaer tjener penge. De er ligeglade med forbrugerne og deres behov.
...der lige har rootet sin telefon, og nyder sit måltid mad.
Kris (30064) skrev:XorpiZ:
Jeg har været i Irland i 6 måneder og det var ikke helt planlagt dette jobskifte. Men mere i løn og en bedre stilling kan man jo ikke sige nej tak til når nu den sniger sig ind i ens indbakke.
gief more info =)
...der ønsker sig sådan et stykke værktøj: http://en.wikipedia.org/wiki/Powder-actuated_tool
Ikke at jeg har noget at bruge det til, men man kan da nærmest ikke undvære det!
Ikke at jeg har noget at bruge det til, men man kan da nærmest ikke undvære det!
Magten (30068) skrev:Man kan aldrig få for meget værktøj!
Jeg tror jeg har fem skruetrækkere som er nøjagtig ens, bortset fra alderen. De nyeste bruger man på fine ting, mens de gamle rustne bruges til at slå ting løst med. Værktøj er herligt!!
(Værktøj er mænds sko - og når vi kigger på værktøj aktiveres de samme hjernecentre som når vi kigger på letpåklædte darmer)
Alrekr (30074) skrev:Jeg tror jeg har fem skruetrækkere som er nøjagtig ens, bortset fra alderen. De nyeste bruger man på fine ting, mens de gamle rustne bruges til at slå ting løst med. Værktøj er herligt!!
(Værktøj er mænds sko - og når vi kigger på værktøj aktiveres de samme hjernecentre som når vi kigger på letpåklædte darmer)
Det er også derfor min far aldrig får lov til at tage i Stark alene.. Sidste gang han slap forbi konen, fik han købt en elektrisk fliseskærer.. Selvom han lige var blevet færdig med at lægge fliser i badeværelset.. Men så har han den til næste gang!
Jeg har også kun noget i den dur. Og så et sæt med umbraco+torx..Alrekr (30074) skrev:Jeg tror jeg har fem skruetrækkere som er nøjagtig ens, bortset fra alderen. De nyeste bruger man på fine ting, mens de gamle rustne bruges til at slå ting løst med. Værktøj er herligt!!
Men jeg ville gerne have en masse andet.. Det irriterer mig hver gang jeg skal hænge noget op at jeg så bliver nød til låne boremaskine og så noget :P
SlettetBruger (30081) skrev:Er du nu her igen...
Hans ejere har igen givet ham en fritime. Og så siger man, at jøder ikke er generøse...
Vent, jeg troede du delte national hobby'en... anklage kvinder for at lade sig blive voldtaget af dig så de bliver stenet. ;)
( Pakistan, Nigeria, Iran... Næsten det samme )
( Pakistan, Nigeria, Iran... Næsten det samme )
Det er to sider af samme sag at genere dig eller at voldtage en kvinde.
I er begge selv ude om det- fordi i klæder jer provokerende.
Om det så er et miniskørt eller five fingers sko er ligemeget.
Nej- det er sandt, en Burka kan i mange tilfælde pynte utroligt meget- det kan man ikke sige om dine grimme sko.
Mamad (moveax1ret) (30087) skrev:Nej- det er sandt, en Burka kan i mange tilfælde pynte utroligt meget- det kan man ikke sige om dine grimme sko.
... har du SET hvor behårede mine tæer er?
Mort (30088) skrev:Begge dele er beklædningsgenstande med det formål at se grimme ud og beskytte kroppen ^^
Og man kan ha begge ting på imens man begår sig udenfor nøgen.
selvfølgeligt kan man det....
se porren løbe på youtube, se porren ævle på newz.dk, læs om porrens løb på blogspot, få løbetiderne og km antal på twitter live.......
Jeg vil helst være fri.
se porren løbe på youtube, se porren ævle på newz.dk, læs om porrens løb på blogspot, få løbetiderne og km antal på twitter live.......
Jeg vil helst være fri.
Mamad (moveax1ret) (30092) skrev:se porren løbe på youtube, se porren ævle på newz.dk, læs om porrens løb på blogspot, få løbetiderne og km antal på facebook.......
FYP
Mamad (moveax1ret) (30094) skrev:Hvor er du gammeldags- alle de unge bruger twitter til sådan noget.
Sgu da ikke dernede hvor du kommer fra. Der skriver man det med bæ eller mudder på siden af en ged og lader den løbe igennem landsbyen.
Ja den går ihvertfald ikke dernede hvor du kommer fra- den ged når end ikke halvejs før i knepper den.
Midtsjælland? Jeg hørte engang om en fyr i Viby, der havde stukket pikken i sin hund (det var vist en labrador) for en pakke cigaretter og en halv liter cola. Men jeg kender ikke noget til nogen geder.
Meh. Hvis jeg hopper på twitter kan jeg ikke længere overbevise mig selv om at jeg ikke er en attentionwhore.
Mamad (moveax1ret) (30085) skrev:Det er to sider af samme sag at genere dig eller at voldtage en kvinde.
Brilliant! Bedste sviner på newz.dk i 2011 :D
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.