mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Alrekr (11997) skrev:Apple har mistet en protoype-iPhone på en bar: http://www.computerworld.dk/art/165214?a=rss&i...
Enten skal vedkommende sløsede medarbejder fyres... Eller det er helt bevidst, for at skabe lidt hype.
Blade i BladeCenter dør.
Atea: Der er ikke service på
Atea: Der er ikke service på, findes ikke i vores system
Atea: Findes ikke i vores system, i har aldrig købt den
Chefen: Vi ringer til IBM og sender regningen til jer ( og andre slemme ord )
Atea: Nårh.. DÉT bladecenter.. Vi skal se hvad vi kan gøre
Damn
Atea: Der er ikke service på
Atea: Der er ikke service på, findes ikke i vores system
Atea: Findes ikke i vores system, i har aldrig købt den
Chefen: Vi ringer til IBM og sender regningen til jer ( og andre slemme ord )
Atea: Nårh.. DÉT bladecenter.. Vi skal se hvad vi kan gøre
Damn
Jeg er temmelig pæn og smuk pige. I lang tid alene og ønsker at endelig finde den rigtige mand: art, sympatisk og anstændigt. Hvis du er interesseret i min profil, så skriv til mig på min
LinguaIgnota (12008) skrev:Jeg er temmelig pæn og smuk pige. I lang tid alene og ønsker at endelig finde den rigtige mand: art, sympatisk og anstændigt. Hvis du er interesseret i min profil, så skriv til mig på min
I say go!
http://www.targetmap.com/viewer.aspx?reportId=3073
Vi ligger i samme liga som mange afrikanske lande??? Jeg mener selvfølgelig gør vi det!
Vi ligger i samme liga som mange afrikanske lande??? Jeg mener selvfølgelig gør vi det!
Ja, jeg har da i hvert fald altid hørt det danske gennemsnit er 15 cm. Så sent som i dag i denne video hørte jeg det faktisk.
Om det afrikanske gennemsnit er rigtigt i følge det der kort, ved jeg ikke, men de finder vel ikke bare på tallene! (?)
Om det afrikanske gennemsnit er rigtigt i følge det der kort, ved jeg ikke, men de finder vel ikke bare på tallene! (?)
Jeg håber at man når lidt længere inden man laver androids:
Btw... der er forskellig respons hver gang.
http://cleverbot.com/ skrev:Mig: Hi! How are you?
Bot: I'm good. How are you?
Mig: I'm great!
Bot: That's good.
Mig: Are you a robot?
Bot: No, I'm human.
Mig: So you are not a cleverbot?
Bot: I am clever.
Mig: But not a bot?
Bot: I am part machine.
Mig: Only part? What are the other part or parts?
Bot: Part 2.
Mig: So you are part machine, part 2... that does not make sense.
Bot: No fully human.
Mig: This is confusing.
Bot: Sure is.
Btw... der er forskellig respons hver gang.
Elskov (12016) skrev:this
og kommentarerne dertil.
Nu har jeg selv været sosu-afløser engang, og man må altså tage sådan noget lidt afslappet i stedet for at gå i panik.
For det første er det jo ikke kun 15-16-årige, det ville være ubehageligt for. Det er vel ikke behageligt for nogen.
For det andet lyder det som om, EB ikke ved en kæft om frontallapdemens. Det er altså meget almindeligt, at især mænd mister fatningen, når de bliver demente, og det rammer tit frontallappen.
Så derfor er det jo hverken rart eller i orden, at det sker, men det er nu en gang "vilkårene", hvis man skal arbejde sådan et sted, ung eller lidt ældre. Ældre mennesker er mærkelige.
Men jeg gider simpelthen ikke oprette en bruger på nationen! bare for fortælle dem det...
Frontallapdemens, gør ofte at man ikke har det "filter", der normalt gør at man ikke bare siger hvad man tænker. Lidt a la vores kære Terra.
De kan være meget ubehagelige, men personligt har jeg ikke haft de store problemer med dem, på trods af at jeg har passet en del efterhånden.
De kan være meget ubehagelige, men personligt har jeg ikke haft de store problemer med dem, på trods af at jeg har passet en del efterhånden.
Ronson (12015) skrev:[url= this.[/url]
Lol, real life GMod.
pixel (12012) skrev:Det her er som at se to politikere diskutere.
Daniel-Dane (11971) skrev:
Also,Cleverbot: Do you wear a hat?
User: I do not.
Cleverbot: What do you wear?
User: The usual; Pants and the like.
Cleverbot: I didn't understand that.
User: I wear pants.
Cleverbot: Me.
wat
At en bil parkerede uden for vores hus, med fuld skrald på anlægget. UMF-UMF-UMF... Og hele mit hus rasler! WTF!!!
LinguaIgnota (12028) skrev:Wtf.
Fuck! Hvad fanden har Henrik H Gjort?! OG hvem er pigen? Og hvor er hun? Ser hun godt ud? Og hvem er ham Sune og hvorfor har han krigsmaling på? Og hvorfor har Henrik H sådan en stor pande og intet hår?!
Oh, so many questions and so few answers :(
Send Sune en besked på Facebook og spørg, hvad det hele går ud på. Spørg også, om han er lidt gay i det. Han virker lidt gay i det.
Elskov (12034) skrev:At Steven Seagal, sammen med politiet, har smadret et hus og dræbt en hundehvalp.. oO
Noget skal han jo lave, når han ikke tæver konen.
qw_freak (12044) skrev:[url= reaktioner er helt klart det mest interesante ved den ide,...[/url]
Han bliver ret slap i hænderne mod slutningen.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.