mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Det kommer vel an på, hvordan man spørger. Hvis man er høflig og så'n, så kan jeg ikke se, at det skulle være et problem.
vandfarve (12502) skrev:Nu bliver Arla sur...
I don't get it?
Jakob Jakobsen (12509) skrev:Well there's your problem.
'No sir, your computer is not bugged. It's snaked.'
Lingu, jeg har fundet noget ny god underholdning til dig, når du engang er færdig med dine unexplained mysteries.
http://techrights.org/
http://techrights.org/
De der healere, der blev snakket om i en anden tråd, kan ses [url= Jeg tror klippet passer bedst i denne tråd.
LinguaIgnota (12524) skrev:Ladies, please contain your orgasms.
Vi har jo en tråd til links derfra...
I don't get it. Man vil lave en liste over sportsarrangementer, som man gerne vil have på landsdækkende tv, og de landsdækkende kanaler skal selv stå for indkøb af rettigheder. Men man vil ikke tvinge de landsdækkende kanaler til at indkøbe disse rettigheder. Alligvel mener man, at listen skaber "bedre muligheder for, at de vigtige sportslige begivenheder bliver vist på landsdækkende tv." - How fucking so?
Sauce.
Inb4: Link til en langt bedre artikel.
Sauce.
LinguaIgnota (12527) skrev:I don't get it. Man vil lave en liste over sportsarrangementer, som man gerne vil have på landsdækkende tv, og de landsdækkende kanaler skal selv stå for indkøb af rettigheder. Men man vil ikke tvinge de landsdækkende kanaler til at indkøbe disse rettigheder. Alligvel mener man, at listen skaber "bedre muligheder for, at de vigtige sportslige begivenheder bliver vist på landsdækkende tv." - How fucking so?
Sauce.
Hvis du vil kigge på mænd i shorts må du selv betale...hvor svært kan det være at forstå?
LinguaIgnota (12527) skrev:Men man vil ikke tvinge de landsdækkende kanaler til at indkøbe disse rettigheder. Alligvel mener man, at listen skaber "bedre muligheder for, at de vigtige sportslige begivenheder bliver vist på landsdækkende tv." - How fucking so?
Det skal ses som en form for soft power, hvor man ikke vil lovgive sig ud af problemet, men "tale til det bedre" i tv-stationerne (evt. med let skjulte referencer til sanktioner, hvis de ikke gør, som regeringen beder om).
Vi så det eksempelvis på forløbet af til introduktionen af ÅOP/ÅOK i pensionsbranchen, da det daværende Folketing havde bedt pensionsbranchen om at indføre disse nøgletal, så man kunne sammenligne de årlige omkostninger.
Pensionsbranchen fik først indført nøgletallene i år pr. 1. juli 2011 efter flere års snøleri, fordi Folketinget nu lagde pres på pensionsbranchen med let skjulte trusler om lovgivning - men, pensionsbranchen indførte nøgletallene uden brug af lovgivning, dvs. soft power.
Et ultimatum: Enten gør I det frivilligt, ellers tvinger vi jer.
Man har nok mere frihed, hvis man gør det frivilligt.
Man har nok mere frihed, hvis man gør det frivilligt.
Ja, lad os tvinge DR og TV 2 til at købe en masse rettigheder. Hvis der er noget vi er glade for så er det forhøjet brugerbetaling og medielicens! Kan slet ikke vente til det bliver endnu dyrere at se tv.
Det er også bare fantastisk at sport er så vigtigt at det skal flettes ind i nyhedsudsendelser. Thumbs up!
Det er også virkelig noget der hjælper på det monopol som DR og TV 2 har. Det SKAL være svært at drive radio- og tv-stationer i Danmark!
Skide kommunister...
Det er også bare fantastisk at sport er så vigtigt at det skal flettes ind i nyhedsudsendelser. Thumbs up!
Det er også virkelig noget der hjælper på det monopol som DR og TV 2 har. Det SKAL være svært at drive radio- og tv-stationer i Danmark!
Skide kommunister...
Ronson (12533) skrev:Ja, lad os tvinge DR og TV 2 til at købe en masse rettigheder. Hvis der er noget vi er glade for så er det forhøjet brugerbetaling og medielicens! Kan slet ikke vente til det bliver endnu dyrere at se tv.
Skide kommunister...
Jeg er uenig. Jeg synes ikke vi skal have mere brugerbetaling.
Tracker414.com- CW trcking solutions
er alt jeg får når jeg trykker på ipad linket..
Har dog set nogen på facebook dele et link derfra.. Det er nok knp så frivilligt ;)
er alt jeg får når jeg trykker på ipad linket..
Har dog set nogen på facebook dele et link derfra.. Det er nok knp så frivilligt ;)
Advarsel... Gammel artikel og kun for Android Gingerbread brugere. Men Zombies???
http://www.xda-developers.com/android/gingerbread-...
http://www.xda-developers.com/android/gingerbread-...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.