mboost-dp1
Årets julesællert?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Desværre? Hvorfor siger du det?
Men ja - du har nok ret - Assassins Creed er imho lidt af en skuffelse o_O
Hvordan kan det være op til astemning hvorvidt hvilken titel der sælger ebdst i julen, kan man ikke bare kigge på tallene?
Det kan give et prej med en vognstang om hvilken målgruppe som benytter Railgun.. Det er faktisk lidt interessant
Det kan give et prej med en vognstang om hvilken målgruppe som benytter Railgun.. Det er faktisk lidt interessant
Jeg må indrømme jeg ikke finder nogle af titlerne synderligt interessante.. Assassins Creed fangede mig simpelthen ikke.. 1'eren var mere repetativt end pac-man og det har holdt mig fra at komme i gang med nogle af efterfølgerne...
Hitman er det der interesse mig mest.. jeg synes at historien i hitman spillene er udemærket, og hvis jeg ellers ikke var en nød til stealth-spil, ville gameplayet sikkert også være i top.. ihvertfald morede jeg mig med bloodmoney, selv om jeg ikke kom ret langt :P
Det eneste der rigtigt interessere mig ved Farcry 3, er co-op.. jeg har ikke rigtigt fuldt med i det, men co-op giver altid point i min bog :P
Halo 4? meh, historien har aldrig fanget mig, selv om FPS ellers lige var mig... engang
CoD og lignene spil er grunden til at FPS ikke er blandt min favorit genre mere.. enough said :P
Hitman er det der interesse mig mest.. jeg synes at historien i hitman spillene er udemærket, og hvis jeg ellers ikke var en nød til stealth-spil, ville gameplayet sikkert også være i top.. ihvertfald morede jeg mig med bloodmoney, selv om jeg ikke kom ret langt :P
Det eneste der rigtigt interessere mig ved Farcry 3, er co-op.. jeg har ikke rigtigt fuldt med i det, men co-op giver altid point i min bog :P
Halo 4? meh, historien har aldrig fanget mig, selv om FPS ellers lige var mig... engang
CoD og lignene spil er grunden til at FPS ikke er blandt min favorit genre mere.. enough said :P
Thoroughbreed (2) skrev:#1
Må godt nok være dig uenig, synes AC3 er fantastisk.
En ting der forbløffer mig ret meget er hvordan Activision laver et CoD spil til hvert år, men kvaliteten bliver ringere og ringere. Hvorimod Ubisoft har lavet et AC spil til hvert år siden AC2 og stadigvæk synes jeg spillene er meget underholdende og historien er stadig lige så velskrevet som i seriens start. Og jeg var stor CoD fan engang.
Alligevel tror jeg CoD kommer til at sælge mest, sørgeligt nok.
Du skal tage og spille 2eren og fremefter, Ubisoft har forbedret serien meget siden 1eren.
Det bliver helt sikkert ikke Baldurs Gate Enhanced Edition, men jeg kan næsten ikke vente!!!! :D
http://www.baldursgate.com
http://www.baldursgate.com
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.