mboost-dp1
Er der valgmuligheder nok på vores polls?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Jeg mener at der altid skal være en valgmulighed der hedder "ok".
Så kan alle da svare på afstæmningerne.
Så kan alle da svare på afstæmningerne.
Newz.dk er tydeligvis på vej til at blive en totalitærstat! Argh... jeg stemte ja... hvad skulle jeg gøre?
-=Join the resistance=- Støt kampen mod totalitære afstemninger!
-=Join the resistance=- Støt kampen mod totalitære afstemninger!
Det må tælle som et nej ;)
Så mangler jeg bare et sted at se hvor mange brugere der er på Newz.dk...
jeg stemte ja... hvad skulle jeg gøre?Undlade at stemme?
Det må tælle som et nej ;)
Så mangler jeg bare et sted at se hvor mange brugere der er på Newz.dk...
Det er lidt farligt, med sådan en afstemning, så tæt på en EU-relateret afstemning. Der kunne jo være nogen, der fik nogle lidt for gode ideer...
Det står ikke godt til på newz... Vi har været udsat for valgsvindel, op til flere gange, og nu dette...
:D
Det står ikke godt til på newz... Vi har været udsat for valgsvindel, op til flere gange, og nu dette...
:D
Lidt interessant pointe i det her dog. I en sonarundersøgelse blev jeg engang spurgt om jeg regelmæssigt spiste salat. Mit nej til det, samtidig med at jeg svarede jeg altid spiste det når jeg var i byen, førte til adskillige underspørgsmål - der var bare ikke et af dem der hed: "Jeg gider ikke stå og fucking hakke det lort i smadder hver dag!" :-D
Antallet af muligheder og svar minder lidt om den stemmekupon Microsoft har lavet ang. softwarepatenter :)
Dolph kan ikke se nogen problemer i denne type afstemminger! Faktisk synes Dolph at demokrati er svagt og skulle afskaffes helt. Demokrati sætter naturens regler ud af spil og gøre vidunderlige begreber som "Den stærkeste overlever, den svage uddøder" meningsløse. Det er komplet vanvidigt!
Alle rigtige mennesker ved at demokrati er et ord jøderne har fundet på. Folk skal ikke havde et valg, de skal bare følge trop. Dolph kan stadig huske de gode gamle dage i Tyskland. Det var fantatiske tider. Alle var glade og lykkelige. Dolph var rigtig nok kun en lille flodhest dengang, men mindes de dage med glæde og ønsker en tilbagevendelse af det samfund.
Adolf er et eksempel til efterfølgelse! Tak Adolf. Du er mit fyrtårn!
Alle rigtige mennesker ved at demokrati er et ord jøderne har fundet på. Folk skal ikke havde et valg, de skal bare følge trop. Dolph kan stadig huske de gode gamle dage i Tyskland. Det var fantatiske tider. Alle var glade og lykkelige. Dolph var rigtig nok kun en lille flodhest dengang, men mindes de dage med glæde og ønsker en tilbagevendelse af det samfund.
Adolf er et eksempel til efterfølgelse! Tak Adolf. Du er mit fyrtårn!
Efter lang tids overvejelse valgte jeg at stemme "ja".
Det valgte jeg fordi jeg oprigtigt mener at der er nok valgmuligheder.
Vi bør alle gå hen og stemme "ja", for at vise vores ledere at vi holder af dem og deres beslutninger, så vi kan stå sammen mod de vestlige hunde. De vil aldrig være i stand til at besætte newz.dk aldrig! aldrig! aldrig! (herefter overdøves jeg af lyden fra kampvogne)
Det valgte jeg fordi jeg oprigtigt mener at der er nok valgmuligheder.
Vi bør alle gå hen og stemme "ja", for at vise vores ledere at vi holder af dem og deres beslutninger, så vi kan stå sammen mod de vestlige hunde. De vil aldrig være i stand til at besætte newz.dk aldrig! aldrig! aldrig! (herefter overdøves jeg af lyden fra kampvogne)
/me touches #40. *rrrr*
Men, ja. Vi nærmer os "newz.dk-par"-afstemningen.
Og for at quote mig selv:
Men, ja. Vi nærmer os "newz.dk-par"-afstemningen.
Og for at quote mig selv:
Besides, så er polls'ne jo allerede fucked up. Jeg er i hvert fald allerede begyndt at se på polls'ne som et sjovt indslag på Newz.... Såe.. :)
På irregularwebcomic http://www.irregularwebcomic.net/polls/ har de også nogle mystiske afstemninger fra tid til anden...
Næh, hvis man skulle lave saddam demokrati skulle du have et ja og et nej svar, og hvis du svarede nej bliver din mailadresse, IP mm. automatisk sendt til APG.
Næh, hvis man skulle lave saddam demokrati skulle du have et ja og et nej svar, og hvis du svarede nej bliver din mailadresse, IP mm. automatisk sendt til APG.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.