mboost-dp1
Amiga OS4 On Tour - husk det er i morgen.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Demo / LAN-parties
Alle er velkomne til OS4 præsentationen, glæder mig til at se en masse Amiga entusiaster i Værløse :)
www.amiga.dk/os4ontour
www.amiga.dk/os4ontour
Jeg kommer ikke, men håber det bliver godt for jer andre, og glæder mig til at se artiklen fra "newz.dk's udsendte journalist" :)
Der er et lille referat på www.amiga.dk
Tror vi alt i alt var ca. 65 mennesker mødt frem, meget flot taget i betragtning hvordan stranden nok har trukket i en del :)
Der var bla. 3 fra Sverige og også nogle der havde taget turen fra Jylland.
Vi regner iøvrigt med at gentage succesen når AmigaOne versionen af OS4 er klar og håber selvfølgeligt at se endnu flere der :-)
Tror vi alt i alt var ca. 65 mennesker mødt frem, meget flot taget i betragtning hvordan stranden nok har trukket i en del :)
Der var bla. 3 fra Sverige og også nogle der havde taget turen fra Jylland.
Vi regner iøvrigt med at gentage succesen når AmigaOne versionen af OS4 er klar og håber selvfølgeligt at se endnu flere der :-)
Hej Deternal
Jeg ville gerne have uddybet programmet lidt bedre, men vi fik først beta'en ret sent og Niels og Peter har dermed ikke haft så meget tids til at lave et egentligt program. Håber du fik svar på evt. spørgsmål og ting du missede bagefter?
Med hensyn til emuleringen af 68K så kører den jo stadig uden JIT og det kan derfor forventes at den bliver _væsentligt_ hurtigere når det er implementeret. Desuden er det jo efterhånden oldgammel hardware du så det på i dag, emulationen kommer til at gå meget hurtigere på eks. en G4-800mhz A1.
Jeg ville gerne have uddybet programmet lidt bedre, men vi fik først beta'en ret sent og Niels og Peter har dermed ikke haft så meget tids til at lave et egentligt program. Håber du fik svar på evt. spørgsmål og ting du missede bagefter?
Med hensyn til emuleringen af 68K så kører den jo stadig uden JIT og det kan derfor forventes at den bliver _væsentligt_ hurtigere når det er implementeret. Desuden er det jo efterhånden oldgammel hardware du så det på i dag, emulationen kommer til at gå meget hurtigere på eks. en G4-800mhz A1.
Gå til top
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.