mboost-dp1
Et godt demo/scene party
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Demo / LAN-parties
Er der sådan nogen tilbage i Danmark?
Efter at have været væk fra the Party siden 1992 blev jeg godt skuffet da jeg vendte tilbage i 2001.
Så er spørgsmålet er der noget ordentlig Scene/Demo party som bliver holdt i Danmark i 2003?
MVH
Naish
Efter at have været væk fra the Party siden 1992 blev jeg godt skuffet da jeg vendte tilbage i 2001.
Så er spørgsmålet er der noget ordentlig Scene/Demo party som bliver holdt i Danmark i 2003?
MVH
Naish
www.trsac.dk
www.se2k.dk
De er ikke til at komme uden om.
Så er der TMD, det har jeg ikke selv været til, men det skulle heller ikke være helt tosset :)
http://www.tmd.dk/
Cbn og tmd ( computers by night & the melt down )
er 2 rigtig fede træf, dog er der altid en masse andre som kan bruges hvis man har vennerne med :)
UTP er dog ik det bedste da det for det meste er en masse lamers som whiner all the time, men kan da godt bruges hvis man ønsker at leech lidt spil og musik.
anbefaler dog cbn eller tmd, da de er de eneste der egentlig rigtig duer
er 2 rigtig fede træf, dog er der altid en masse andre som kan bruges hvis man har vennerne med :)
UTP er dog ik det bedste da det for det meste er en masse lamers som whiner all the time, men kan da godt bruges hvis man ønsker at leech lidt spil og musik.
anbefaler dog cbn eller tmd, da de er de eneste der egentlig rigtig duer
CBN er helt fint, der kom jeg også ENGANG, men hvor meget scene spirit er der over det??
TMD kan jeg af gode grunde godt anbefale, folk ved sikkert hvorfor :-)
www.trsac.dk
CBN er helt fint, der kom jeg også ENGANG, men hvor meget scene spirit er der over det??
TMD kan jeg af gode grunde godt anbefale, folk ved sikkert hvorfor :-)
www.trsac.dk
<STRONG>NcP</STRONG>
Nej vel .. cbn er nok ikke lige det fedeste når vi taler demo/scene ... jeg har selv været til cbn og det var slet ikke så dumt, men demo/scene vil jeg dælme ikke kalde det.
næææ det eneste rigtige der er tilbage i DK er nok
www.se2k.dk
Nej vel .. cbn er nok ikke lige det fedeste når vi taler demo/scene ... jeg har selv været til cbn og det var slet ikke så dumt, men demo/scene vil jeg dælme ikke kalde det.
næææ det eneste rigtige der er tilbage i DK er nok
www.se2k.dk
ja fessor .. det er jo det vi gør ... .det eneste som vi decideret har forsøgt på at vinde ved at sutte pik for stemmer, var i egay og det var kun for at ingen andre end os skulle vinde penge/præmier på noget som er lavet i det lort ..
Gå til top
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.