mboost-dp1
Gode ideer til konkurrencer?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Demo / LAN-parties
Jeg er i bestyrelsen til et fast månedlig party, hvor vi holder konkurrencer hver måned.
Disiplinerne har på det sidste været.
Quake 3 UT
Unreal Tournament 2003
Warcraft 3
Soldat
Crimson Lands
Hardware Kast
Coke Crashing
Som regel er konkurrencen 3 af overstående disipliner.
Er der andre der har gode forslag til konkurrencer må de meget gerne poste dem her.
Vores problem er at uanset hvad vi gør er der næsten altid en bestemt person der løber med 1'st præmien.
Disiplinerne har på det sidste været.
Quake 3 UT
Unreal Tournament 2003
Warcraft 3
Soldat
Crimson Lands
Hardware Kast
Coke Crashing
Som regel er konkurrencen 3 af overstående disipliner.
Er der andre der har gode forslag til konkurrencer må de meget gerne poste dem her.
Vores problem er at uanset hvad vi gør er der næsten altid en bestemt person der løber med 1'st præmien.
"Vores problem er at uanset hvad vi gør er der næsten altid en bestemt person der løber med 1'st præmien."
Dunno.. Smæk en dør hårdt over vedkommendes fingre?
*G* en af vores medlemmer foreslog, og jeg citerer "folk der vinder i konkurrencerne skylder mig og andre medlemmer at vi må sparke dem i løgposen, eller måske endda smøre deres skridt ind i elpærer og svinekød"
Men den med døren ville jeg tro var mere effektiv.
Linket er
http://artax.karlin.mff.cuni.cz/~brain/0verkill/
Men den med døren ville jeg tro var mere effektiv.
Linket er
http://artax.karlin.mff.cuni.cz/~brain/0verkill/
0verkill er sejt, j00 btr realize f00~~~
:P
Kan også anbefale Tekken 4 på storskærm, det var ihvertfald en success da vi satte det op til sidste VNG
:P
Kan også anbefale Tekken 4 på storskærm, det var ihvertfald en success da vi satte det op til sidste VNG
Cow Hunter. Intet over, intet ved siden af (udover SMB3 til NES og TTD)
Hvor er det fedt at få lov til at skyde flyvende køer med sin mus.
Hvor er det fedt at få lov til at skyde flyvende køer med sin mus.
Ja men umiddelbart kun på mame som 2 player ... ikke noget netværk men direkte på den samme maskine...
Til Connect forbidden i Assens havde de "romkugle combo" spis en romkugle på 750g. hurtigst...ret sjovt faktisk og præmien....endnu en romkugle :)
Gennemføre quake1 på tid.
Sgu længe siden jeg prøvede....er rekorden ikke på 8 minutter eller sådan noget ? :)
Sgu længe siden jeg prøvede....er rekorden ikke på 8 minutter eller sådan noget ? :)
Q1 på tid har altid været skægt. Men Q1 er jo også det ultimative FPS.
Man kunne på et tidspunkt vinde 25.000 for at komme længst muligt i Q1 på x antal minutter...En konkurrence ved et Vejle-By-Night event...noget tis at man først hørte om det igennem en ven, der havde vundet. Især når man ved at man kunne have kommet længere :P
Man kunne på et tidspunkt vinde 25.000 for at komme længst muligt i Q1 på x antal minutter...En konkurrence ved et Vejle-By-Night event...noget tis at man først hørte om det igennem en ven, der havde vundet. Især når man ved at man kunne have kommet længere :P
Computer/skærm kast. find den gamle 486 frem, og hyg jer i en lille stund med at se hvem der kan kaste den længst. med indmad selvfølgelig
#27:
Bare husk handskerne...
Arrangerede et computerparty med PC-kast, hvilket resulterede i, at en måtte på skadestuen og få lappet hans kære CS-finger :o)
Det ser klart fedest ud, hvis siderne ikke er på, men det skaber også en masse skarpe kanter, så en god arbejdshandske er ikke en dårlig idé...
Bare husk handskerne...
Arrangerede et computerparty med PC-kast, hvilket resulterede i, at en måtte på skadestuen og få lappet hans kære CS-finger :o)
Det ser klart fedest ud, hvis siderne ikke er på, men det skaber også en masse skarpe kanter, så en god arbejdshandske er ikke en dårlig idé...
#27 >>> Læs øverst :
"Disiplinerne har på det sidste været....Hardware Kast"
Hei Bubel !!!
Vi helt sikkert ikke spille Q1 el. Q2 i nogen form til FSCL.... hehehe. Jeg vandt da hardware Kast én gang. Smed med en to-delt printer... den ene del op i luften og så baldre til den med den anden... Nøøjjjj hvor var der pludselig mange dele....
- - - SezZ - CoCantz - - -
"Disiplinerne har på det sidste været....Hardware Kast"
Hei Bubel !!!
Vi helt sikkert ikke spille Q1 el. Q2 i nogen form til FSCL.... hehehe. Jeg vandt da hardware Kast én gang. Smed med en to-delt printer... den ene del op i luften og så baldre til den med den anden... Nøøjjjj hvor var der pludselig mange dele....
- - - SezZ - CoCantz - - -
Gå til top
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.