mboost-dp1
MacParty
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Demo / LAN-parties
www.macparty.igroups.dk
Næste "store" MacParty bliver MacParty XMAS 2002.
Deltag i gruppen...
mvh Peter
Næste "store" MacParty bliver MacParty XMAS 2002.
Deltag i gruppen...
mvh Peter
Go fuck a goat.
Mac's er mindst lige så kraftige som PC'er er. Og på det bærbare marked er de jo LANGT foran imho med deres Powerbook. Og det er ikke engang fordi de er meget dyrere, en iBook kan få's til 12.000 kr ca, og det er ikke slemt når man tænker på det man får.
Hvad med at tænke lidt over børnehave stadiet inden du poster næste gang?
Go fuck a goat.
Mac's er mindst lige så kraftige som PC'er er. Og på det bærbare marked er de jo LANGT foran imho med deres Powerbook. Og det er ikke engang fordi de er meget dyrere, en iBook kan få's til 12.000 kr ca, og det er ikke slemt når man tænker på det man får.
Hvad med at tænke lidt over børnehave stadiet inden du poster næste gang?
Hei - tag jer dog sammen !!1
Fair nok, hvis man ikke kan lide Mac... Jeg sidder ved en PC´er, men jeg anerkender da Mac som førende...
Hvor er Firewire 2 henne i PC´en ???
USB = 200
FireWire = 400
Fedt USB 2 = 488
FireWire 2 = 800
Ligesom PC´en kom med USB2, der er lidt hurtigere end firewire, så kommer der bare en Firewire 2, der er langt hurtigere....
- - - SezZ - CoCantz - - -
Fair nok, hvis man ikke kan lide Mac... Jeg sidder ved en PC´er, men jeg anerkender da Mac som førende...
Hvor er Firewire 2 henne i PC´en ???
USB = 200
FireWire = 400
Fedt USB 2 = 488
FireWire 2 = 800
Ligesom PC´en kom med USB2, der er lidt hurtigere end firewire, så kommer der bare en Firewire 2, der er langt hurtigere....
- - - SezZ - CoCantz - - -
Gå til top
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.