mboost-dp1
newz på steam.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Demo / LAN-parties
Da det ser ud som om der er en del "Steamere" her på newz, har jeg oprettet en steam-gruppe så vi kan få spillet lidt.
Gruppen har intet med newz.dk at gøre, andet end den er oprettet, for at vi nemmere kan få forbindelse med hinanden.
Efterhånden som der kommer flere medlemmer, vil der være et par stykker der vil blive administratorer, indtil da, er i udsat for min nåde :)
Så hvis der er nogen der kunne tænke sig et spil et-eller-andet, så gå ind og registrer jer på i gruppen.
Direkte link til gruppen:
LINK
Gruppen har intet med newz.dk at gøre, andet end den er oprettet, for at vi nemmere kan få forbindelse med hinanden.
Efterhånden som der kommer flere medlemmer, vil der være et par stykker der vil blive administratorer, indtil da, er i udsat for min nåde :)
Så hvis der er nogen der kunne tænke sig et spil et-eller-andet, så gå ind og registrer jer på i gruppen.
Direkte link til gruppen:
LINK
Den kigger åbenbart på hvor meget brugerne har spillet i denne uge, jeg undrede mig også over det.
Den kigger åbenbart på hvor meget brugerne har spillet i denne uge, jeg undrede mig også over det.
Strauss (4) skrev:Så er jeg også oprettet, men hvordan ser den hvor længe man har spillet? For jeg har svært ved at se at klubben, der nu har fire medlemmer, skal have kunnet spillet 23 timers left 4 dead, på en time og et kvarter :)
Steams tidsoptælling foregår over 2 uger, altså har de fire medlemmer tilsammen spillet 23 timers L4D de sidste to uger.
Gå til top
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.