mboost-dp1

NordicNetParty - Friday The 13th

Gå til bund
Gravatar #1 - ZaNtA
3. sep. 2002 16:15
Så er det for anden gang i år blevet tid til at afholde NordicNetParty. (www.NordicNetParty.dk)
Vi har denne gang 152 pladser, og præmier for næsten 8000 kr.
Vi arbejder stækt og seriøst på at blive det førende netparty i Vendsyssel, og til det mangler vi jeres hjælp.
VI har denne gang en kæmpe scene med et fantastisk lyd og lysanlæg, kom og oplev det!
Af vores events/konkurrencer kan nævnes :

Counter Strike 5on5
Warcraft III 2on2
Starcraft 2on2
Harddisk Kast
Coca Cola Crashing
samt masser af andre FEDE events!

Vi har rigeligt med præmier til alle vores konkurrencer, og af sponsorer kan nævnes :
Jubii.dk, Chieftech, Steelpad, Sandberg, Akademisk-Datasalg.dk, PC-Biksen.dk, Super Brugsen, IT-Overblik.dk samt flere.

Håber at se nogle af jer til det vi ved bliver Vendsyssels fedeste netparty!

- NNP Crew.
Gravatar #2 - Gruesome
3. sep. 2002 21:02
Lydder som et fedt party (en skam man ikke bor i nærheden). Men bare for at gøre jer opmærksome på det holder www.Bramming-Netklub.org oxo store parties kaldet NNP... bare for at gøre opmærksom på forviringen ;)
Gravatar #3 - ZaNtA
4. sep. 2002 20:06
hmm.. Vidste jeg ikke.. Men det lyder ikke rigtig bekendt, hvor ligger det ?
Gravatar #4 - Gruesome
4. sep. 2002 21:01
Som sagt er det Bramming Netklub der holder disse parties. Bramming ligger på vej mod esbjerg (det sidste stop inden). Når de holder party er det for det meste i byen Gørding som ligger ved siden af Bramming næsten. Meget fedt party, god stemning og sjove compo's :)
Gravatar #5 - Acro
4. sep. 2002 22:06
Vi har haft NNP længere end i har.

(i Bramming altså)
Gravatar #6 - ZaNtA
8. sep. 2002 11:02
Har i patent på navnet ? heh
Gravatar #7 - Gruesome
8. sep. 2002 11:51
Pfft, jeg er da ligeglad med om i hedder NNP, ville da bare lige sige det til jer. At Acro så vil til at køre det op i en spids er en anden ting. Jeg har ikke noget personligt forhold til klubben andet end jeg kender en del fra Bramming egnen, og har været til et enkelt NNP (udemærket party, vandt cola crashing, som blev til Body Chasing på medaljen(???))... så ikke noget flame her fra, mon ikke godt man kan kende forskel? :D
Gravatar #8 - Acro
8. sep. 2002 13:01
#6) "ZaNtA"

Nej, langtfra. Jeg mener heller ikke at jeg nævnte vi havde det - jeg synes dog det er latterligt at man ikke har intelligens til at finde på et navn selv, hvis du endelig vil have min mening.

#7) "Gruesome"

Så vidt jeg ved har det altid heddet "Body Crashing" både på konkurrenceoversigterne og til præmieoverrækkelsen, hvertfald de gange jeg har været medarrangør - men jeg kan tage fejl.
Gravatar #9 - ZaNtA
8. sep. 2002 14:27
Acro : Nu er det jo så en forkortelse, NordicNetParty, NNP, kan du se det ? Jeg ved ikke hvad jeres party hedder, og er også utilgiveligt ligeglad. Så drop dit flame pis.. Ellers er det ret nemt at se hvem der ikke har intelligens.....
Gravatar #10 - Gruesome
8. sep. 2002 15:40
NNP i bramming er sq ikke et inovativt navn (lidt måske) No Name Party ;)
Og Acro, det jeg mente var at dem der havde lavet en stavefejl på medaljen så der står Body Chasing på. Body Crashing har faktisk ikke noget med Cola at gøre. Det er noget matematik studerende laver et par gange om året (ikke sikker???) hvor de laver alle mulige underlige ting. Bla er der den dødelige fløde hvor du skiftevis drikker en kvart liter piske fløde, en øl og så forfra indtil der står en stang af flødeskum ud af munden på dig (CO2'en går i forbindelse med fløden osv og så frem af)
Gravatar #11 - Mozez
15. sep. 2002 18:21
Acro:
Du er sgu da en idiot. Bare fordi I ikke kan finde et andet navn end en sådan "nihilistisk" forkortelse til jeres pc-komsammen skal du ikke besudle vores gode netparty her i det nordjyske.
Quote: "Københavnersnude, nu er du ude på dybt vand. Er du syg man krydser ikke kongerne af Jylland...".
Så kan du lære det! ---> skdld.dk
Gravatar #12 - Acro
15. sep. 2002 18:43
#11) "Mozez"

Det er typisk tabere at svine folk til, blot fordi jeg har irettesat dig i en anden tråd - men hvad, det må du om, det er dit liv.

.. Københavnersnude ..

Flot - du skal måske også købe et kort, Bramming ligger i Jylland ;)

Så kan du lære det! ---> skdld.dk

Den bemærkning siger mere om dit udviklingsstadie end noget andet, nyd dog din barndom.
Gravatar #13 - Mozez
15. sep. 2002 18:48
Ups forkert citat men forskellen er den samme.
Denne tilsvining kommer ikke som et resultat af din irettesættelse men bare fordi du opfører dig barnligt.
Gravatar #14 - fjols
19. sep. 2002 06:22
Hvor får i fra at NordicNetParty hedder NNP? I ZaNtA's post står der intet om det...
Men okay, det er da helt klart en grund til at flame...
Gravatar #15 - Gruesome
19. sep. 2002 06:52
Prøv at læs igen, i i tilfælde du ikke gidder enten bruge ctrl^f (ctrl^b) så kig her?

- NNP Crew.

Jeg er ligeglad med de oxo kalder sig NNP, som burde udgå af hvad jeg ellers har skrevet, jeg ville bare gøre opmærksom på at et andet party i DK forkortede sig selv på samme måde.
Gravatar #16 - fjols
19. sep. 2002 18:21
yes yes... Helt fint! :)
Gravatar #17 - ZaNtA
23. sep. 2002 06:36
Vi hedder jo heller ikke <STRONG>NNP</STRONG>.. <STRONG>NordicNetParty</STRONG>.. Og når vi sår er rigtig godt trætte efter en hel weekende, så er det nemmest at forkorte det ned til "<STRONG>NNP</STRONG>".. Og det gør vi så i flæng.. Men bare lige for at slå fast, vi hedder ikke <STRONG>NNP</STRONG>! Men <STRONG>NordicNetParty</STRONG>

-ZaNtA
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login