mboost-dp1
RydeLAN #6
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Demo / LAN-parties
Så blev det igen tid til et LAN-party lidt uden for Holstebro. Jeg tillader mig lige at genanvende min tidligere post med et par få rettelser:
Minilan (48 personer) ca. 13 km uden for Holstebro allerede denne weekend. Vi er et par kammerater der står for det hele og dette er sjette gang vi arrangerer LAN.
Vi kan tilbyde:
- Gbit LAN til alle deltagere
- 10/10Mbit + 10/2 Mbit til opdatering af div. spil + surf
- Spilservere med mulighed for deltageres input
- Konkurrencer foran skærmen
- Konkurrencer væk fra skærmen
- Mulighed for køb af passende usund mad og slik
- Generel hygge med andre gamere
- Præmier til alle konkurrencer
Hvis noget af dette lyder interessant er i velkomne til at tilmelde jer på [url=www.rydelan.dk]RydeLAN[/url].
Hele arrangementet finder sted den 7-9 Marts og hvis i har spørgsmål er i mere end velkomne til at skrive til mig eller kontakte os (crew) gennem vores side.
Vi ses til en god omgang nørderi ;)
Minilan (48 personer) ca. 13 km uden for Holstebro allerede denne weekend. Vi er et par kammerater der står for det hele og dette er sjette gang vi arrangerer LAN.
Vi kan tilbyde:
- Gbit LAN til alle deltagere
- 10/10Mbit + 10/2 Mbit til opdatering af div. spil + surf
- Spilservere med mulighed for deltageres input
- Konkurrencer foran skærmen
- Konkurrencer væk fra skærmen
- Mulighed for køb af passende usund mad og slik
- Generel hygge med andre gamere
- Præmier til alle konkurrencer
Hvis noget af dette lyder interessant er i velkomne til at tilmelde jer på [url=www.rydelan.dk]RydeLAN[/url].
Hele arrangementet finder sted den 7-9 Marts og hvis i har spørgsmål er i mere end velkomne til at skrive til mig eller kontakte os (crew) gennem vores side.
Vi ses til en god omgang nørderi ;)
Gå til top
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.