mboost-dp1

The Party 2K2, bliver det til noget?

Gå til bund
Gravatar #1 - Knolden
1. okt. 2002 11:06
Ikke for at skabe panik, men rygtet siger at der ikke bliver noget party i år. Sidste opdatering af hjemmesiden er fra marts, og der svares ikke på mails.

Er der nogen der har hørt noget konkret?
Gravatar #2 - Knolden
1. okt. 2002 11:08
Sidste år var der annonceret tilmelding og billetsalget var startet på dette tidspunkt. Men det kan selvfølgelig være at de bare er sløve.
Gravatar #3 - Mifan
1. okt. 2002 16:31
Sært er det!
Gravatar #4 - IzeBurn
1. okt. 2002 18:33
Selvfølgelig bliver der The Party 2k2..
Om cirka 2 uger vil der komme en ny hjemmeside, med mulighed for bestilling o.s.v
Gravatar #5 - Simm
1. okt. 2002 19:27
The Party Crewet har altid været sk... langsomme til at opdatere deres side. Intet nyt der ;)
Gravatar #6 - Mifan
2. okt. 2002 09:10
<STRONG>Har undersøgt sagen lidt...ringede først til Troels Riis Poulsen fra TP...og det var sq sært:</STRONG>
"dav, charly jensen.... har du noget med The Party at gøre""ja det har jeg da""kan du så oplyse mig hvor vidt der er et party i år eller ej""DET er der skam. Der kan du være helt rolig. Men det er hemmeligt, du må ikke sige det til nogen. Samme tid og sted som sædvanligt.""Ok, det lyder godt, tak skal du ha'""Det er bare fint, hej""hej"

<STRONG>Dernæst har jeg skrevet til Messecentret og fået følgende svar:</STRONG>

Hej Charly Så vidt jeg er blevet informeret bliver der i øjeblikket arbejdet på sagen hvor jeg kan sige at vi ligesom sidste år regner med at afholde The Party igen i år. Du kan også løbende følge op på The Party´s hjemmeside. Med venlig hilsen Messecenter Aars Marianne Poulsen Projektkoordinator

<STRONG>Så jeg går ud fra, man kan konkludere, at der ér TP i år.</STRONG>
Gravatar #7 - Romeo
2. okt. 2002 20:14
Det lyder sq godt. Var begyndt at blive lidt bange der. Sådan. Ses til TP m8z.
Gravatar #8 - Ordneren
5. okt. 2002 15:52
æv.
Gravatar #9 - kongnico
5. okt. 2002 15:59
Elftor siger HOORAY! til ingen tp. og jeg siger det samme.
Gravatar #10 - KarlMarx
9. okt. 2002 08:41
tp er til lort ...det er jo kun møggamere som kommer ..alle med respekt for den rigtige scene kommer ikke der mere!!!
Gravatar #11 - Knolden
9. okt. 2002 11:45
Alle fra "den rigtige scene" er nogle selvcentrerede ophøjede tudeprinsesser. De hyler hver gang, der sidder en gamer og spiller et uskyldigt spil.

Ærlig talt hvorfor er der ikke plads til både gamere og scenere?
Gravatar #12 - Trenox
9. okt. 2002 20:46
Jeg dropper tp i aar, hvilket jeg er ret traet af da jeg har vaeret med siden 94 og det har vaeret en stor inspiration for mig lige op til i dag at opleve og deltage i scenen, men efter sidste tp og rygterne om planerne til det nye tp kan jeg godt se at scenen er doed (engelsk tastatur sry :P) R.I.P tp..

Jeg er ikke vred paa de folk der kommer for at game til tp.. Jeg synes bare det er forkert at deltage i et scenetraef uden at have nogen som helst interesse for scenen. organizerne har truffet nogle bad choices ved at give mere plads til gamerne i form af comboer hvilket desvaerre skraemmer visse sceners vaek.. Det er ikke maengden af gamers der er problemet.. det er manglen paa sceners. Scenen har aabenbart troet at den kunne overleve i sig selv, men faktum er at nye sceners skal findes blandt gamers og der har sceners maaske vaeret for hurtige til at starte en krig i stedet for at have en positiv virkning paa gamers.. surt og aergeligt da scenen virkeligt er et fantastisk sted.

Haaber at folk vil vaere med til at stoette den sidste rest af scenen i dk i form af TMD, Scene Event, STAU, og TRSAC.

Trenox/JUNK
Gravatar #13 - KarlMarx
10. okt. 2002 14:11
Og hvis nogen nu kommer og siger at gamerne er nødt til at komme for at skaffe penge til det, så er det sku da ikke sværere end at hal2 og 3 ikke bliver lejet, der bliver skåret ned på Lysshowet og at præmierne bliver skåret ned, da det ikke er præmierne som scenere er interesseret i !!!
Gravatar #14 - Trenox
10. okt. 2002 14:39
#13 sandt nok, men saa mister organizerne vel motivationen hvis partiet bliver mindre.. ?

I oevrigt er det oprindelige demolab crew skredet...
Gravatar #15 - Knolden
11. okt. 2002 10:09
#12 rygterne om scene-planerne? Hvad går de ud på. Har intet hørt om dem. Skrotter de nærmest alle scene-compoer?
Gravatar #16 - Trenox
11. okt. 2002 10:37
jeg har hoert nogle rygter.. men ikke noget jeg kan verificere, saa det maa tiden vise. Men nu da demolab er skredet kan man sq godt forestille sig hvordan prioriteringen bliver nu da det hele er styret af gamers.. IMO :P
Gravatar #17 - Romeo
12. okt. 2002 07:37
Det er da helt sikkert en skam at scenen er ved at dø ud, men se det i øjene. I dag bliver der lavet så gode spil med så god en multiplayer del, at gamerne bliver fler og fler. Hvis I tager et kig på www.clanbase.com kan i se, at der er rigtig mange klaner. Og der kommer flere til.

Jeg forstår godt at scenerne er sure, med der er bare ikke noget at gøre ved det. Hvis TP kun vil ha scener, så kommer der slet ikke nok folk til TP. Sådan er det bare.
Gravatar #18 - Trenox
12. okt. 2002 10:40
Romeo: sandt nok, men hvor er det bare soergeligt at der ikke er flere unge mennesker der er interesserede i at vaere kreative og lave noget konstruktivt -bare engang i mellem.. Jeg siger ikke at folk ikke skal game -slet ikke, jeg gamer selv en del og vil meget gerne kunne leve af at lave spil. Men det er bare tragisk naar man ser paa hvor mange der engang har vaeret med til at slutte op om scenen og saa frem til i dag hvor computeren er hver-mands eje.

Hvis jeg selv skal give et bud paa hvorfor kan det vel skyldes at folk kan finde et faellesskab og et sted at manifestere sig via spil og claner. Det kunne man naeppe med de gamle amiga/c64er spil i starten af 90erne og derfor begyndte noerderne at danne demogrupper og manifestere sig igennem deres skills med programmering, grafik og musik.

Faellesskabet dengang var kreativitet og skills.

i dag er det kun skills (i spil)

Det er sq en skam at der ikke er plads til begge dele (jeg er selv ret fascineret af quake3scenen og foelger med i den saa godt jeg nu kan)
Gravatar #19 - Gruesome
12. okt. 2002 14:05
Og så er der dem som er mindre kreative end *insert cool sentence here*. Jeg har prøvet og prøvet og prøvet på at lave ting og demoer. Jeg har prøvet på at tegne i hånden. Det eneste jeg har kunnet sætte mig rigtigt ind i har været lidt småprogrammering som jeg regner med at bygge videre på, det er bare ikke inden for programmering af demoer.
Tilgengæld kunne jeg godt ha' tænkt mig at ha' været med til tp for et par år siden, simpelt hen bare for at se hvor gode andre er, og evt støve nogen trix op.
Derfor synes jeg det er en skam at crewet bag det skred (selvom jeg har hørt historien hvorfor fra en af dem) og der blev lagt for mange præmier i det. Så vil jeg sige at det var bedre at lave et mindre party for ligesom at holde fast i sine rødder.

Jeg spiller selv, men roder med en masse andre ting :)
Gravatar #20 - ZaNtA
12. okt. 2002 16:22
Jeg tror i kunne lave en god drama film over den tråd her.. :P
Gravatar #21 - Ordneren
13. okt. 2002 17:13
Grunden til at scenerne ikke gider at komme til tp er skuda ikke at der er gamere. Den er at TP organiserne er nogle spader ;)
Gravatar #22 - Acro
13. okt. 2002 22:15
#10) "KarlMarx"

Tror du ikke du skulle vælge et navn der passer bedre til dine holdninger?

Det kunne f.eks. være "FacistPia" - eller "JorgHeider".

Jeg håber ikke dette genererer dig, for det er sandheden ;)
Gravatar #23 - SaD
14. okt. 2002 08:57
Eller også er "scenen" ved at dø ud fordi det ikke længere kan imponere særligt mange at se de samme 14 polygoner dreje rundt om sig selv i 5 minutter til billig plastic-techno?
Gravatar #24 - Romeo
17. okt. 2002 17:46
Tjek www.theparty.dk

Der er lige kommet nyt fra crewet. Endelig.
Gravatar #25 - Pyruss
17. okt. 2002 23:02
hehehe sidste nyt fra hjemmesiden..

<A name=653>
New website
Tue 15 October 2002
A new website will arrive soon.And plans for the next party will come online as well.Stay tuned./FreeAll

Det siger jo ikke så meget.. så jeg er lige som Dolly Partons BH......

Spændt til det yderste...

>:-)</A>
Gravatar #26 - Hektor
18. okt. 2002 07:06
#25 Pyruss:
Og hvis der går ild i dig, tager det to dage at slukke dig igen.
Gravatar #27 - Ordneren
18. okt. 2002 11:23
#23: De ting der bliver udgivet på TP er altså ikke repræsentative for resten af scenen ;)
Gravatar #28 - Knolden
18. okt. 2002 12:38

Hvad er så?
Gravatar #29 - Ordneren
18. okt. 2002 13:11
Der er nok ikke så mange parties eller produktioner der i sig selv er repræsentative for hele demoscenen.
Gravatar #30 - Trenox
18. okt. 2002 21:01
#28 prøv Mekka/Symposium i Tyskland, eller the Gathering (vist nok i Sverige). Der er sikkert flere men jeg kender mest til (resterne af) den danske scene.

Produktionerne til forrige tp var langt under standard, hvilket ligesom er hele problemet... og stemmedeltagelsen var vist heller ikke noget at råbe hurra for. Da de viste billederne til 3dgrafik combo var det vist omkring 4 om morgenen og der var vel en 20-30 stykker der så det, mens der var flere hundrede der så cs- quakecombo og burgerspisnings combo :P

Ret tyndt når man har brugt MEGET lang tid på sin produktion.
Gravatar #31 - Knolden
21. okt. 2002 08:01
så må de vel bare oppe sig i år, hvis de skal have en chance for at scenen vender tilbage. Jeg gi'r dem da en chance til...

Men jeg er da lidt bange for at scenen dernede kan gå helt galt...
Gravatar #32 - Trenox
22. okt. 2002 13:22
tjoo i teorien kunne man da godt give dem (endnu) en chance til, men nu da www.TheGames.dk linker til ThePartys hjemmeside så er der nok ikke meget håb forude...
Gravatar #33 - Romeo
22. okt. 2002 14:52
Håber snart de får opdateret deres side.......
Gravatar #34 - Ordneren
22. okt. 2002 22:32
TP har vist fået de chancer det skulle have.
Gravatar #35 - Romeo
23. okt. 2002 17:04
Så er der nyt fra crewet. På søndag skulle de, efter hvad de siger, åbne dørene til deres nye website. Det er jo lige det jeg har ventet på. Nu er jeg bare spændt på hvad de skriver. Men det bliver stadig i Aars og det bliver også stadig den 27 - 29 dec. SÅDAN.
Gravatar #36 - FreeAll
28. okt. 2002 17:31
Det har taget lidt lang tid at få siden op. Men vi prøver at få det op nu. Der er kommet lidt problemer i vejen.
/FreeAll
Gravatar #37 - Romeo
28. okt. 2002 20:10
Hmmmm, det skulle jo ikke gerne gå hen og blive en vane FreeAll. Jeg mener det med at udsætte det hele tiden.
Gravatar #38 - Knolden
29. okt. 2002 09:41
Det er da alligevel vildt, hvor meget scenen er blevet begrænset i årets TP. det sucks.
Gravatar #39 - Knolden
29. okt. 2002 09:52
4000 euro for counterstrike compoen, mens demoerne max får 1000 euro!!!!
Gravatar #40 - Vladimirr
29. okt. 2002 12:16
vores side er oppe nu, enten på www.theparty.dk og hvis den ikke er at finde der, så på http://tp.phpwizard.dk da det ikke er alle dns'er der er opdateret endnu.

//Vladimirr
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login